Carreño enceta la negociación d'un presupuestu de más de 14 millones d'euros

Na última Comisión de Facienda aldericóse'l proyectu de presupuestos del gobiernu municipal previstu pa 2018 y va celebrase una segunda comisión el llunes, día 18 de Xunu. Esta selmana va prosiguir la ronda de negociaciones ente les fuerces polítiques con representación en Carreño.

El proyectu de presupuestos va algamar previsiblemente los 14.107.838,20 millones d'euros y amuesa una vegada más el balance positivu de la xestión económica que'l Gobiernu Socialista llevó a cabu nel conceyu de Carreño. Trátase d'un proyectu equilibráu que da respuesta a les principales necesidaes del conceyu”, señaló Amelia Fernández, Alcaldesa de Carreño.

 “Una vegada aplicaes les llimitaciones del techu de gastu que nos impuso el Gobiernu d'España, Carreño queda con una capacidá inversora (capítulu VI) que xube a 671.934 euros. De los cualos, un 35 per cientu, 235.176,9 euros van destinase a les iniciatives que cuntaron con más sofitos nel procesu de presupuestos participativos y que tienen que ver con meyores nes instalaciones deportives de Candás y la zona rural, y con un local p'almacenaxe de materiales de les entidaes que realicen festexos na redolada del Centru d'Iniciativa Rural Monte Areo”, añedió l'Alcaldesa.

 “Hai que destacar, nel marcu del capítulu unu, relativu al personal, l'esfuerzu realizáu mientres esta llexislatura en relación a la meyora de les condiciones llaborales y salariales de les persones emplegaes públiques municipales. Ta peracabándose la revisión de los allegamientos realizaos a la RPT ( Relación de Puestos de Trabayu) elementu que revierte directamente na meyora de la calidá de los servicios qu'empresta'l conceyu al vecinderu de Carreño” - esplicó Amelia Fernández.

Nel marcu d'esti presupuestu prevemos reforzar el serviciu d'obres cola contratación de 5 operarios y operaries per acumuladura de xeres. Según la renovación del parque de maquinaria esistente pa lo que se van destinar más de cien mil euros. Contémplase l'alquisición d'un tractor porque'l municipal vien dando munchos problemes d'averíes, segadora y otros vehículos necesarios pa ganar eficiencia”, esplicó la rexidora.

 “Al caltenimientu d'infraestructures y víes urbanes de Candás prevese destinar 47.500 euros, tamién s'habilitó una partida específica pa la renovación de moblame urbanu na villa de más de 40 mil euros, 200.000 euros van suponer les inversiones recoyíes nel Plan Integral de la Zona Rural y el proyectu de presupuestu tamién recueye les previsiones de cofinanciamientu de les meyora de les árees industriales, como pieza clave del desenvolvimientu sostenible del conceyu. Nesti casu encetará'l plan de seguridá de Falmuria y el d'accesibilidá de Tabaza”, anunció l'Alcaldesa de Carreño.

 “Amás de les inversiones que se van contemplar nel Plan Integral de la Zona Rural, como'l muriu de contención na zona de Monterriundo y d'otres actuaciones en materia d'infraestructures, cobra importancia la inversión en cultura y deporte. D'esta forma refuérzase'l papel de los patronatos deportivu y Teatru Prendes col fin de garantizar el caltenimientu de los servicios qu'empresten a la ciudadanía y l'actividá d'entidaes venceyaes, como pueden ser les Bandes de Música y Gaites de Candás”, señaló la primera edil.

 “Va encetase la construcción de l'aula de psicomotricidá que va ameyorar les instalaciones de la Escuela de 0 a 3 años y la primer fase, de la Factoría Musical de Carrió, proyectu ésti postreru que nun pudo executase, hasta la fecha, al nun tener los preceptivos permisos de les entidaes llindantes” – añedió Fernández.

Otres polítiques coles que dende'l Partíu Socialista caltenemos el compromisu son la medioambiental (instalación y analís de datos d'estación de midida), la convocatoria d'ayudes públiques en concurrencia competitiva p'ayudar los as propietarios/as col arreglu d'horros y paneres, según la de recuperación de la memoria histórica”, concluyó l'Alcaldesa de Carreño.