L'Antón amplia el so fondu escultóricu con más obra del artista local

Esti llunes 18 de xunu, a les 12:30 h. el Muséu Antón recibió en conceutu de depósitu temporal la obra de José Fernández ”escultura en bronce” realizada por Antón alredor del añu 1932, propiedá de la familia Fernández Romero.

La entrega fíxola Ana Fernández Romero, que caltenía esta escultura na so casa de Madrid. El retratáu yera un tíu del so padre, qu'Antón conoció mientres la so estancia na capital. Antonio Rodríguez García en 1930 en consiguiendo'l mecenalgu del empresariu Alfonso Albo por aciu la mediación del pintor asturianu Evaristo Valle treslladóse a Madrid pa empecipiar la so formación na capital. Evaristo Valle quedó sosprendíu al conocer la obra qu'un mozu Antón presentó nun concursu de la Felguera. Almiráu pol trabayu que realizara aníma-y a empecipiar los sos estudios consiguiendo'l patrociniu del conserveru. Antón instálase en Madrid, asisti como alumnu llibre na Escuela Cimera de Belles Artes de San Fernando y a les clases de dibuxu del Círculu de Belles d'Artes. Amás collabora como ayudante nel taller del escultor Juan Cristóbal. Siendo d'esta dómina la fecha na que ta datada la nueva alquisición del muséu.

Esta obra arriquez la colección que caltien el Muséu, una y bones les semeyes d'homes son más amenorgaos en comparanza coles semeyes infantiles y de muyeres. Esta semeya como les que se caltienen nos fondos del Muséu Antón ye d'un estremáu realismu por cuenta de la so aguda caracterización psicolóxica y fisonómica.

Los fondos del Muséu provienen na so mayoría de la donación de la obra per parte de los sos familiares y herederos/es. Pero tamién de persones que nun pasáu tuvieron relación col escultor y que de forma altruista faen la donación al Centru hasta completar les más de 350 obres que dispon el Muséu. Nos últimos años fueron delles les persones que vencieron obres pal esfrute del vecinderu y de aquelles persona que nos visiten, arriqueciendo l'equipamientu municipal. Asina por casu en 2011, coincidiendo col centenariu de la nacencia del candasín, la familia Albo donó dos cuadros del artista local, unu d'ellos ye'l retruque d'un oliu de Sorolla pintáu en 1933. O en 2015 la Semeya de Rita Suárez Vega, amiga d'Antón, realizáu en lápiz sobre papel, foi donáu pol so fíu y fía.

Dende'l Muséu Antón queremos estimar l'arrogancia y altor de mires de la familia Fernández Romero pol depósitu realizáu, que supon una prueba tanxible de l'aportación esencial ya inestimable que representa pal Muséu y pal desenvolvimientu de la so colección. Tamién ye de destacar la estraordinaria esplendidez de la familia depositante, que plantegó en tou momentu la entrega ensin contrapartíes de nenguna clase, col únicu deséu de reforzar lo meyor y al máximu posible los fondos del muséu para esfrute tantu del vecinderu de Carreño como de los sos visitantes”- afirmó Amelia Fernández-Alcadesa de Carreño y Presidenta del Muséu Antón.