Selección de plaza de xefe/xefa de cabina de manera interina pal Teatru Prendes

El pasáu mes d'avientu, en cumpliendo la edá de llegal de xubilación, l'anterior xefe de cabina dexó d'emprestar los sos servicios nel Patronatu. El compromisu del equipu de gobiernu siempres foi, y sigue siendo,  apostar por un empléu públicu estable y de calidá. Y ye por ello que se abre esta convocatoria pa cubrir la vacante. Pero non yá tomóse esta iniciativa, a lo llargo d'anguaño, tocantes a la meyora del serviciu en materia de personal, si non, que los trés conserxes adscritos al Centru vieron aumentada la so xornada llaboral, pasando de media xornada a xornada completa. Otres de les midíes foi que  a partir del1 de xunu la xornada llaboral del tol personal del Patronatu pasó a ser de 35 hores selmanales” señaló Cecilia Tascón, Presidenta del Patronatu del Teatru Prendes.

El puestu a cubrir tien como funciones asignaes, ente otres, proyecciones cinematográfiques en formatu dixital; visionado previu de películes; control de llegada y salida de películes, tráileres y afiches; caltenimientu d'aparatos de cabina; caltenimientu, allugamientu, manexu y caltenimientu de los equipos de lluz y soníu; contactu directu colos grupos teatrales y musicales que vaigan actuar nel Centru y ayudar a montar,….  La xornada llaboral del puestu a cubrir va ser de 35 hores selmanales.

Ente los requisitos necesarios pa poder presentase a les pruebes de selección:
·Tener la nacionalidá española.
·Tar en posesión del títulu de Bachiller Cimeru o Títulu equivalente.
·Tar en posesión del Carné de Conducir Tipu B, según disponibilidá de vehículu propiu.
·Nun ser dixebráu/a, por aciu espediente disciplinariu, del serviciu de cualesquier de les Alministraciones Públiques.

La selección va realizase al traviés del sistema de concursu-oposición, coles siguientes característiques:

·Fase d'Oposición. Va Constar d'un exerciciu obligatoriu y eliminatoriu. Va Ser calificáu con una puntuación máxima de 20 puntos, siendo esaniciaes les persones que nun algamen una puntuación de 10. L'exerciciu va constar d'una prueba práctica y de una entrevista personal.
·Fase de Concursu. Nesta fase'l Tribunal va valorar los méritos acreditaos por aspirantes, otorgándo-yos una puntuación máxima de 4 puntos. 

La puntuación total va llograse cola suma de la llograda na fase d'oposición más la de la fase de concursu, siempres y cuando él o l'aspirante superara la primer fase.

El plazu de presentación d'Instancies va rematar el 15 de xunu a les 14:00 hores. 

Les mesmes podránse presentar nel Rexistru Municipal del Conceyu de Carreño, sito en c/ Santolaya 1 y 3, 33430 de Candás nel siguiente horariu:

·Llunes-miércoles-vienres de 9:00 a 14:00 hores.
·Martes y xueves  de 9:00 a 18:30 hores.

O en cualesquier de les formes que determina la Llei 39/2015 del Procedimientu Alministrativu Común y de les Alministraciones Públiques.

Más información na web municipal www.ayto-carreno.es, onde s'atopen publicaes les bases d'esta convocatoria, anexos, temarios y solicitú o  tamién llamando  al teléfonu 985 870 205.