Carreño recibe la reconocencia del Club Popular de Cultura Llaranes

Nel marcu del 30 aniversariu de creación de la entidá avilesina, Club Popular de Cultura de “Llaranes”, l'Ayuntamientu de Carreño, recibió la reconocencia y l'agradecimientu, per parte de l'asociación,  pola collaboración, qu'a lo llargo de los años emprestó a la entidá.

Al actu, que tuvo llugar nel Salón d'Actos del Colexu Públicu de Llaranes, allegó la Conceyala de Cultura, Cecilia Tascón, en representación del Consistoriu de Carreño.

Amás del Conceyu de Carreño, tamién recibieron la reconocencia una vecina y un vecín del Conceyu; la historiadora y cronista oficial d'Avilés, la candasina Pepa Sainz; y l'ebanista d'El Pieloro, Julio Zapico. 

Dende'l Consistoriu de Carreño, estimamos al Club Popular de Cultura “Llaranes” el galardón que nos concedieron, según felicitar a los y les galardonaes carreñenses. Nos tiempos nos que vivimos, nos qu'invertir en cultura ye una trabayosa xera, namá fai demostranos que l'equipu de gobiernu socialista de Carreño nun s'equivocó cuando nel 2015 diseñaba les llínees y oxetivos a consiguir en materia de cultura. Porque si daqué ye importante por que una sociedá avance, desenvuélvase, creza, escontra un futuru meyor, amás de la educación de les persones, ye creer, fomentar, crear cultura” - comentó Cecilia Tascón-Concejala de Cultura.

El 18 de setiembre de 1988, cuando la contorna d'Avilés atopábase en plena reconversión industrial, vecinos y vecines del barriu de Llaranes creen el Club Popular “Llaranes” como una entidá ensin ánimu d'arriquecimientu, con see n'el mesmu barriu. El so ámbitu d'actuación, dende los sos empiezos, tomó tola xeografía asturiana, faciendo especial fincapié nel antiguu Alfoz de Gauzón, güei los conceyos d'Avilés, Castrillón, Corvera, Illas, Gozón y Carreño. Ente los sos oxetivos atopense el espardimientu de la cultura en tolos sos ámbitos y ente tou tipu de públicu sol lema “Cultura de toos y pa toos”.

Al Conceyu de Carreño y al Barriu de Llaranes xúnelos daqué más que'l xigante de la siderurxa. Son dos territorios cercanos, estrechamente rellacionaos. La primera toma de contactu ente les dos entidaes empecipiáronla, entós daquella, el cronista de Carreño, yá fináu, Marino Bustu y l'anterior presidente de l'Asociación, José Ángel del Río Gordel. 

Frutu d'esa primera toma de contactu, fuéronse entamando unes xornaes culturales, siendo les postreres nel 2011. Nes que se diseñó un ampliu y variáu programa  xirando la tema principal en redol al ferrocarril de Carreño. De magar, el Club”vien entamando tolos años unos “Alcuentros d'Arqueoloxía, Hestoria y Patrimoniu de l'Alfoz de Gauzón”.  Alcuentros colos que pretende crease venceyos d'unión ente los conceyos que lo integraron al traviés de la so hestoria y legáu patrimonial, arqueolóxicu. Los últimos alcuentros celebráronse'l pasáu ochobre en Carreño.