Carreño ameyora la xestión de los contratos menores

El gobiernu de Carreño va presentar na próxima comisión de Facienda'l Plan d'Amenorgamientu de la Contratación Menor. Nel marcu que supon la nueva llei estatal de contratos del sector públicu, el Conceyu de Carreño afondó na ellaboración d'un plan d'amenorgamientu de la contratación menor “ coles mires d'optimizar la xestión y por que el sistema sía funcional, eficaz, eficiente y tresparente.”, señaló Paula Cuervo, vocera del gobiernu local.

Vamos Avanzar nesti oxetivu al traviés de la planificación prevista nel plan y el diseñu d'un sistema automatizáu, que dexe la tramitación y siguimientu pormenorizáu de tolos gastos menores. van incorporase al sistema toos departamentos o secciones, que precisen realizar un gastu, esto ye: Patronatos, Xulgáu, Biblioteca, etc. Y por que el sistema funcione correctamente va ellaborase y va aprobarse una Instrucción interna de contratación menor d'obligáu cumplimientu”, esplicó Paula Cuervo.

El restu de grupos municipales van poder treslladar les sos aportaciones y va dase cuenta a la Comisión Informativa de Facienda del desenvolvimientu de la so evolución, según cada añu d'un informe d'evaluación que se va someter a la so valoración”, añedió la vocera.

Esti Plan va ser aprobáu pola Alcaldía previu informe de la Comisión de Facienda y va tener calter dinámicu, de manera que puedan incorporase acciones y midíes dando cuenta a la Comisión de Facienda. El plan va entrar a valir el día de la so aprobación y va ser publicáu nel Portal de Tresparencia Municipal.