L'alumnáu de garantía xuvenil fórmase en soporte vital básicu

L'alumnáu del programa de Garantía Xuvenil “Joven Ocúpate” 2018-2019 “Luce Carreño”  complementa la so formación teórica participando nel Taller de Soporte Vital Básicu impartíu pol médicu Vicente González Díez coles mires de que adquieran les conocencies necesaries pa una rápida actuación en casos d'emerxencia.

El programa de Garantía Xuvenil “Joven Ocúpate” ye un programa d'empléu y formación nel que s'ufierta a mocedá asturiana la posibilidá de llograr un certificáu de profesionalidá nivel 1, amás de recibir asesoramientu llaboral, complementándose con un contratu pa la formación y l'aprendizaxe.

Con “Luce Carreño” 8 mozos y moces van recibir una formación específica empobinada al llogru del Certificáu de Profesionalidá “Llimpieza n'espacios abiertos ya instalaciones industriales” (SEAG0209). Esta formación va tener una duración de 130 hores partíes en dos módulos. Van destinase 50 hores a la formación de los espacios abiertos, ente que les 80 hores restantes van al de llimpieces n'instalaciones y equipamientos industriales. Siendo los oxetivos d'esta actuación la meyora de la llimpieza y aspeutu de diversos espacios públicos de la villa de Candás, con especial incidencia nes cais que s'integren nel itinerariu didácticu-pedagóxicu de Los Oficios de la Mar en Candás” señaló Onésimo Velasco, edil d'obres.

L'alumnáu va compaxinar esta formación específica con una formación básica en matemátiques, llingua, nel ámbitu sociu-natural. Amás d'una formación n'igualdá d'oportunidaes, n'orientación llaboral, en respetu al mediu ambiente, alfabetización dixital, prevención de riesgos llaborales complementada con una educación tresversal na que se va favorecer les estratexes de collaboración y sinerxes del grupu fomentando la intervención y la capacidá investigadora del colectivu” afirmó Velasco.

La finalidá de la implementación d'esti programa, tal y como recueye la memoria y proyectu municipal qu'aprobó'l Serviciu Públicu d'empléu, ye la formación pa facilitar el insertamientu nel mercáu de trabayu y/o sistema formativu. Formar a eses persones n'ocupaciones ente otres como'l operariu/a de llimpieza viaria y allegaes, amás de fomentar la so integración ya insertamientu profesional, impulsar la formación d'especialistes, promover actuaciones de caltenimientu ambiental, amás de contribuyir a la dinamización socioeconómica del conceyu” prosiguió el conceyal.

Esti alumnáu va complementar la so formación teórica cola práctica llaboral. Sumando un mayor protagonismu, ésta última, según s'adquieran les conocencies teóriques necesaries. Asina mientres los primeros meses de l'acción, l'alumnáu va dedicar el 80% de la so xornada a la formación teórica y el 20% restante al trabayu efectivu. Ente que nel últimu mes, la xornada va distribuyise dedicando'l 75% al trabayu y el 25% a la formación teórica” concluyó'l conceyal.