Amelia Fernández da-y forma al próximu gobiernu de Carreño

Amelia Fernández, Alcaldesa de Carreño, perfila lo que va ser el próximu gobiernu de Carreño.

 El gobierno socialista caltuvo, tres la investidura, reuniones con tolos grupos políticos con representación en Carreño (IU, Somos y PP) tratando d'algamar alcuerdos sobre la organización, dedicaciones, réxime de retribuciones de los ediles ya indemnizaciones por asistencies a Comisiones Informatives, Xuntes de Gobiernu y Plenos, dietes éstes últimas que perciben por asistencia a órganos conceyales de la Corporación que nun perciben retribuciones municipales.

Juanjo Fernández asumiría la vocería y el perfil más políticu del próximu gobiernu de Carreño, Paula Cuervo, va ser la vocera adxunta y va sumar a les sos delegaciones l'área de Facienda y Cecilia Tascón va llevar la parte mayorde la xestión interna del ayuntamientu.

La distribución de les árees en el esquema que dibuxó la Alcaldesa quedaría de la siguiente forma:
Vocería del gobiernu local. Mediu Ambiente – Cultura – Innovación y Promoción Económica. Juanjo Fernández asumiría el papel más políticu del gobiernu local.

Recursos Humanos - Seguridá Ciudadana – Urbanismu – Accesibilidá– Igualdá. Cecilia Tascón va llevar la parte mayor de la xestión interna del ayuntamientu.

Festexos – Facienda – Participación Ciudadana y Tresparencia. vocera adxunta. Paula Cuervo tendría la xestión de los festexos locales y asumiría un pesu pesáu, la conceyalía de facienda, así como la xestión de la tresparencia y la participación ciudadana y la vocería adxunta del grupu.

Medio Rural y Pesca. Manuel Noceda repetiría al frente de les árees que xestionó mientres la pasada legislatura nes que se inclúin les competencies sobre bienestar animal.

Educación- Bienestar Social-Turismu. María Rosa Nodal Monar desenvolvería la so llabor al frente de los principales servicios a las persones y na so mano taría el impuluo al turismu local.

Deportes – Xuventú- Obres y sableres. David García estrénase na corporación faciéndose cargu de les polítiques de xuventú y deporte y tomando el relevu de Onésimo Velasco al frente del serviciu d'obres.
El primer plenu de la nueva Corporación nel que se prevé tratar la organización municipal tá previstu pa esti xueves, 11 de xunetu a las 18: 30 h.