Candás te da la lata

La 30ª edición de la Feria de la Conserva de Candás, entamada pol Ayuntamientu de Carreño, quiso siguir entamando alredor d'ésta toa una serie d'actividaes de calter lúdicu, gastronómicu, cultural, formativu,... con destín a tolos públicos.


Ente elles, destaquen les Xornaes Gastronómiques “CANDÁS TE DA LA LATA “ nes que un añu más, van participar varios establecimientos hosteleros del conceyu. 

Las xornaes van desenvolvese dende l'aniciu de la feria, xueves 18 de xunetu, hasta'l 21 de inclusive. Y como prólogu va celebrase una masterclass – empobinada al sector hosteleru local – que col chef asturiano  Christian González, conocíu presentador del programa ‘El gusto es mío’ de la TPA, quier ampliar la so formación de cara a la elaboración de tapes, n'esti casu a base de conserves de pexe. 


La formación prevista va inpartise esti vienres 12 de xunetu a partir de las 10 hores, na Escuela de Sabores La Llariega, situada na primera planta de les antigües Escueles del Regueral. 


Christian González Pérez, chef y presentador de televisión con un establecimientu en Candás. Cursó estudios de hostelería y turismn n'Ovieu, nel Lucero des metiere hotelleire et tourisme de Toulouse y nel Evole Hotelleire de París. 


la so esperiencia profesional desenvolvióse per países como Francia, Alemania, Bélxica, Italia y como non n'Asturies, onde trabaya como presentador na Radio Televisión del Principáu d'Asturies presentando programas como El gusto es mío, con2deazucar , la guía michigrin, siempre al día y de hoy no pasa.