Carreño retoma l'actividá del Serviciu de Creación y Afitamientu d'Empreses (SCCE)

En collaboración cola Fundación Muyeres, a finales d'Agostu, va retomase l'actividá d'acompañamientu na puesta en marcha d'una empresa, desenvolviendo un itinerariu de emprendimiento personalizáu, y les actividaes de sofitu al afitamientu d'empreses. 

Tres la esitosa realización, la pasada edición del proyectu “Gira Mujeres” qu'executó en Carreño la Fundación Mujeres col patrociniu de Coca Cola, que les sos acciones celebráronse los díes 23, 24 y 31 de mayu, nel  Centru Polivalente “La Baragaña” (Candás) y complementando a ésti proxecto sociullaboral , según a les acciones que s'impulsen dende l'Axencia de Desenvolvimientu Local, y la formación pal emprendimiento impartida por Fundación Mujeres retómase l'asesoramientu y la formación.  

El Conceyu de Carreño, retoma la puesta en marcha d'El Serviciu de Creación y Afitamientu d'Empreses (SCCE) cola citada Fundación.

Esti proyectu tien  por oxetivu, por aciu la formación, l'asesoramientu personalizáu, la intermediación financiera, l'acompañamientu na puesta en marcha de la empresa, y otres actividaes de sofitu al afitamientu de la empresa, desenvolver un itinerariu de emprendimiento personalizáu, según les necesidaes y el nivel de desenvolvimientu de cada iniciativa entamadora” - señaló l'Alcaldesa, Amelia Fernández.

Les diverses acciones formatives, d'asesoramientu, mentoring y acompañamientu va llevales a cabu un equipu d'asesores y formadores de la Fundación Mujeres que desenvuelven la so actividá al traviés de la implementación de los diversos proyectos que tienen un sofitu institucional.

El Serviciu de Creación y Afitamientu d'Empreses, va dar empiezu tres el descansu por vacaciones  el Vienres 30, d'agostu de 9:30 a 13:30 h, mientres esta primera toma de contactu col SCCE realizárase un Taller de Motivación. Mientres los meses de setiembre y ochobre va siguir el serviciu de tutoríes nel Centru Polivalente “La Baragaña” (Candás). 

Les places disponibles, van axudicase por rigorosu orde d'inscripción na Casa d'Alcuentros, siendo esta actividá gratuita pa les participantes. 

Les inscripciones van poder realizase del 8 al 28 d'agostu na Casa d'Alcuentros de les Muyeres de Carreño, n'horariu de mañanes de 9 a 14:00 h y de tardes de 17:00 a 19:00 h.