Ocho mozos y moces ensin titulación van formase en llimpieza

L'Ayuntamientu de Carreño punxo en marcha, el pasáu 23 d'Avientu, el proyectu de formación y empléu “MANOS JÓVENES PARA UN CARREÑO MEJOR”, con destín a mocedá ensin titulación y cofinanciáu pol Serviciu Públicu d'Empléu del Principáu d'Asturies.

Esti Programa “Joven Ocúpate” dexó la contratación mientres seis meses de 8 jmozos/es, un monitor y un mentor pal procesu de formación y práctica profesional.

Les persones participantes van trabayar mientres 6 meses na modalidá de contratu pa la Formación y el Aprendizaxe.

La mocedá participante n'esti programa va a recibir una formación profesional certificada na especialidá “Llimpieza d'espacios abiertos ya instalaciones industriales”. Paralelamente realizarán una práctica profesional, consistente na llimpieza de cais, sableres y espacios públicos del conceyu, tanto na villa de Candás como nos núcleos de población de les parroquies rurales del conceyu.

N'actualidá, tán recibiendo formación complementaria (igualdá, alfabetización informática), asina como formación en competencies clave (matemátiques, comunicación en llingua castellana). Al rematar el programa, la mocedá beneficiaria va tener la opción de algamar el títulu de Graduáu en ESO, presentándose a las pruebes correspondientes.