Carreño recibe pantalles de poliéster donaes por empreses asturianes y el consistoriu pravianu

Un grupu de empreses d'Asturies (Red Door Lab, Troplast, Exclusivas Moro e Imprenta Loredo) xuniéronse de forma desinteresada pa diseñar, fabricar y entregar de forma gratuita pantalles de protección non homologaes a persones que mientres la crisis del COVID19 tan de cara al públicu. Trátase de pantalles de poliéster, con un altu gráu de tresparencia y que po so pesu peso son afayadices de llevar mientres tou'l día.

Coordináu dende el Centro Maker de Gijón,  y col sifitu de Gijón Impulsa, empecipiaron a partir unidaes de forma gratuita. Eentregaron 70 unidaes.  A sumar a les 50 recibiíes en Carreño que fueron donaes pol Ayuntamientu de Pravia.

Dende l'Ayuntamientu de Carreño agradecemos la donación del material a las empreses y al consistoriu de Pravia. Les pantalles recibíes vamos destinales como complementu a los EPIS homologaos pal personal que realiza llabores de desinfección viaria y de los espacios públicos. Vamos compartir el material donáu col personal de la rula de Candás, así como personal que atiende nes cuatro carniceríes y en las dos pescaderíes  abiertes nel conceyu. Dende'l Serviciu d'obres han comenzado na mesma mañana colos repartos solidarios” – explicó la Alcaldesa.