Escritura creativa en Candás

Na casa d'Alcuentros de les Muyeres de Carreño impártese, impulsáu pola Conceyalía de Cultura, un Taller d'escritura creativa”. 

La finalidá d'esta acción formativa ye aguiyar y apurrir a los sos participantes les ferramientes necesaries para enfusase nel mundu de la escritura creativa. El cursu forma parte de la ufierta d'acciones d'Estensión Cultural 2017-2018. Tres el correspondiente procesu de llicitación la so impartición axudicóse a la empresa La Productora. Yolanda Menéndez Bango ye la monitora responsable del mesmu. L'alumnáu va dar, a lo llargo del mesmu, rienda suelta a la so imaxinación para crear pequeñes obres lliteraries. Va desenvolvese tolos miércoles de 18:30 a 20:30 h. nel aula “Ayalgues” de la Casa d'Alcuentros.

A les 13 acciones formatives que se vienen impartiendo, dende'l tercer trimestre del 2017, esta selmana sumáronse cuatro más: dos novedoses na programación “Iniciación al Bonsai” y “Escritura Creativa”, y otros dos que yá s'impartieron, n'años anteriores:”Telar Manual y Artesanal” y “Automaquillaxe”. La última acción formativa programada ta prevista que s'empecipie'l próximu Martes. Ye'l Taller de Automaquillaxe que va empezar el próximu, Martes, día 30 de Xineru de 18:30 a 21:30 hores, tamién na Casa d'Alcuentros. Va Tar impartíu por Saray Ballesteros. El cursu se estructurará a en distintos módulos: preparación de la piel; visagismo d'óvalos, ceyes y güeyos; aplicación de correctores y bases de maquillaxe y la so elección; maquillaxe de los güeyos; maquillaxes de día, de nueche y fiesta. Trenta van ser finalmente los cursos los que s'imparten poles distintes parroquies del conceyu.