Carreño va asumir los gastos sobreveníos de 2017

El costu d'agospiamientu de los animales abandonaos l'añu pasáu, según los gastos veterinarios qu'hubo qu'asumir pa la so atención, arreglos diversos imprevistos del parque de maquinaria municipal, los arrendamientos de vehículos pal serviciu d'obres, lliquidaciones d'obres en zona rural y gastos derivaos de los servicios de xestión de borrafes son les actuaciones que engloben el gruesu de factures de 2017 que van haber d'abonase con cargu al remanente de tesorería. El 19,33 % del remanente de tesorería va destinase abonar esos pagos.”, esplicó Gabriel Rodríguez, voceru del gobiernu local.

El Presupuestu de Gastos nun ye capaz de prever con exactitú qué va asoceder a lo llargo del exerciciu y ye absolutamente imposible que toles factures d'un exerciciu entren nel Conceyu antes del 31 d'avientu del mesmu añu. Casi'l 40 % de los gastos ensin abonar débense a una facturación tardida de los provisores que les unviaron en 2018. El restu son determinaos gastos que se llevaron a cabu nel exerciciu anterior correspondientes a suministru de bienes y prestaciones de servicios, toos ellos necesarios ya indispensables pal normal funcionamientu y desendolque de los distintos servicios municipales. L'Alministración local hai d'afaer la so actuación a l'axilidá y eficacia que demanda'l vecinderu. Ye por ello que, n'ocasiones pa dar puesta respuesta a la ciudadanía, la situación alministrativa nun s'afai puramente al ríxidu procedimientu llegal. Los presupuestos municipales, cuando s'aprueben, nun son inalterables y el marcu llegal dexa dellos tipos de cambeos presupuestarios como l'aprobada pa los gastos sobreveníos con cargu al remanente” - señaló'l voceru municipal

El cambéu presupuestariu previsto tien la finalidá d'ampliar la llende del Presupuestu de Gastos, na cantidá esacta pa cubrir les citaes factures qu'hubo qu'asumir pa emprestar los servicios municipales. Teniendo amás en cuenta que (tal que s'esplica nel informe de la Intervención municipal) la reconocencia d'estos gastos nun va tener incidencia dalguna nel cumplimientu del principiu d'estabilidá presupuestaria según nel cumplimientu de los oxetivos de la riegla del gastu, aprobemos esti cambéu de creitu pa entainar el pagu a provisores”, señaló'l voceru municipal.
Consideramos necesariu y obligáu atender los gastos incurríos pa evitar el perxuiciu a terceros contratantes con esti Conceyu y el correlativu arriquecimientu inxustu. Al pretender abonar les mesmes con parte del remanente disponible nun va causar perxuiciu a l'atención de necesidaes del exerciciu corriente. Les factures que se someten a aprobación correspuenden a prestaciones de servicios y suministros de bienes per parte de terceros de los que consta factura acreditativa de caúnu de los gastos debidamente conformada polos responsables de los distintos órganos xestores del gastu. A tolos grupos políticos apurrióse-yos copia detallada de la relación de dichos gastos”- añedió'l conceyal.

La comisión informativa de Facienda celebrada'l pasáu llunes aprobó col votu favorable del PSOE y les astenciones del PP y SOMOS (IX nun asistió) la reconocencia de les factures pa les que nun había conseñamientu, por dos causes, gastos extra sobreveníos o facturación tardida en Xineru de 2018 de provisores, que'l so importe xube a 303.438,25 euros y la tramitación del cambéu de creitu necesaria p'abonar diches factures con cargu al remanente de tesorería. Va Corresponder al próximu Plenu la reconocencia d'estes obligaciones que nun pudieron tramitase por falta de conseñamientu. Alcuerdu a adoptar col quórum de mayoría simple”, - concluyó Gabriel Rodríguez.