En Expansión nel Muséu Antón

El próximu vienres, 29 de marzu, a les 19:30 h., va tener llugar nel Centru d'Escultura de Candás, Muséu Antón la inauguración de la esposición “En expansión” de Guillermo Basagoiti Brown, ganador de la Beca Antón d'Ayuda a la creación Escultórica de 2018, patrocinada pola Fundación EDP.

“En Expansión”, ye un trabayu d'investigación artística sobre la percepción de la nuesa realidá al traviés de les emociones.

La esposición ta integrada por delles escultures de formes topolóxiques de gran formatu, en movimientu o estátiques, conteníes o en procesu de “espansión”, que nos conviden a cuestionar la percepción de la realidá al traviés de les nueses emociones.

Nesti proyectu el material en sí xuega un papel bien importante. La materialidá forma parte del llinguaxe d'esta representación. Basagoiti trabaya con aire y materiales que s'espanden y contraen. Pa ello utiliza'l cauchu de les cámares de tractor pa esperimentar coles distintes capacidaes y estaos de la materia que lo conforma. L'artista inclúi'l glitter magenta, como parte de la dicotomía col negru fondu del cauchu, por que'l contraste de los materiales y colores sorraye'l so significáu.

Na so dilatada carrera como escultor, Guillermo Basagoiti participó en delles esposiciones y amueses, tanto individuales como colectives, destacando ente otres les realizaes en: Biennale Larnaca, Chipre, 2018.; Arte y Naturaleza, Cueva de Valporquero, Llión 2017, Galería Espacio Líquido, Xixón, 2017

La esposición, va poder ser visitada nel Centru d'Escultura de Candás, Muséu Antón hasta'l 5 de mayu. L'horariu de visites ye martes a vienres, de 17:30 a 19:30 h. ; los sábados, domingos y festivos de 12:00 a 14:00 h. y de 17:30 a 19:30 h. La entrada ye gratuita.