Esposición pictórica na Casa de la Cultura de Candás

La Casa de la Cultura de Candás va acoyer, a partir de mañana y hasta el 3 d'Abril, una amuesa de les  obres presentaes al XLIX  al Certame Nacional d'Arte de L.luarca 2018 (CNAL).

El CNAL ye entamáu pol Conceyu de Valdés, en collaboración  cola Conseyería d'Educación y Ciencia del Principáu d'Asturies y la Fundación Caja Rural d'Asturies. Siendo unu de los certames nacionales d'arte más antiguu d'España.

Nesta nueva edición, la XLIX, presentáronse un total de 85 obres. Ente los requisitos pa poder presentase al certame, esixíase que fora una obra reciente (2016-2018), en propiedá del autor/autora y que la obra nun fuera premiada n'otru concursu. 

L'amuesa que s'espón en Candás ye una selección de 15 obres presentaes al concursu. Preséntense so dellos formatos y técniques, d'esta forma vamos poder atopar fotografíes, obres al oliu sobre llenzu, técnica mista sobre madera, colax, acrílicu y tinta sobro llenzu,.. Ente les que s'atopen los dos ganadores, dos paisaxes apoderaos pol color verde:

• “Paisaje asturiano no lejos de aquí”  premiu Ayuntamiento de Valdés, del pintor de Villaviciosa Alberto Amez Olmedo.
• “Paisaje desde la carretera con interferencias” premiu Fundación Caja Rural de Asturias, del pintor xixonés Rafael Rollón Casillas.

La exposición va pode visitase dende'l 23 de marzu al 3 de abril, dambos inclusive, na Casa de la Cultura de Candás na Cai Santolaya de Candás, nel siguiente horariu:
 
• De martes a xueves de 18:00 a 20:00 hores.
• Sábados y Domingos de 12:00 a 13:30 hores.