Avanzando escontra'l Centru Municipal de Música: axudicada baltadera de local d'ensayos de la Banda de Música

El Conceyu de Carreño, tres el correspondiente procesu de llicitación nel que participaron 4 empreses, axudicó'l baltamientu del módulu d'ensayos de la banda de música de Candás a la empresa, con see en Tabaza, POSADA ORGANIZACIÓN, S.L.

Esta actuación municipal ye'l pasu previu por que'l Gobiernu Rexonal pueda axudicar les obres contemplaes nel proyectu del Centru de la Música en Candás. La Banda de Música, que preside José Miguel Karrera última'l treslláu del material y reprogramación d'ensayos mientres se realicen les obres. Envaloren que el próximu martes yá van poder apurrir la llave nel Conceyu y a partir d'esa fecha dende la Oficina Técnica Municipal coordinar la baltadera necesaria.

El Principáu encargó, a pidimientu municipal, una actualización del proyectu básicu y d'execución del Centru de La Música de Candás, partiendo del esistente, que databa del añu 2010, cola actualización técnica realizada y apurrida este mesmu añu afíxose'l mesmu a la normativa vixente na actualidá, d'obligáu cumplimientu na edificación y urbanización, especialmente no relativo al cumplimientu del Códigu Técnicu de la Edificación.  Dientro d'esta adaptación normativa adquirió especial relevancia l'estudiu acústicu de la edificación proxectada. Pa ello, realizaron un Estudiu acústicu, que garantice'l cumplimientu de les esixencies d'aislamientu del edificiu en relación al usu musical al que va dir destináu. Amás, nel nuevu proyectu tómase en considerancia l'adecuación funcional del edificiu que nos suxurió la Banda de Música que consistía n'habilitar una zona d'almacenamientu, aumentar les aules y la superficie de dellos espacios. Tres esa actualización solicitáronnos, pa faer l'acta de replantego, que se-yos va apurrir la cortil de la parcela vacíu pa proceder cola llicitación de les obres.” –señaló l'Alcaldesa.

La parcela na que s'asitia l'edificiu proxectáu ye en Pepe La Mata, 9 amiesta al colexu Poeta Antón. L'edificiu desenvuélvese en dos altores que, respondiendo a les premises d'autonomía de les dos funciones principales riquíes. La planta baxa va ocupar 444,16 metros cuadraos de superficie construyida y la planta primera 110, 21. L'edificiu ta proxectáu p'atender un programa de necesidaes musicales y educatives coles siguientes árees estremaes:
-Área d'ensayos de la coral Aires de Candás: que tien accesu independiente ya inclúi una sala xeneral d'ensayos, un despachu y les sos correspondientes zones de servicios venceyaes (almacenamientu, aséu afechu, etc).
-Área d'ensayos de la Banda de Música de Candás: tamién con accesu independiente constituyida por una sala xeneral d'ensayos con despachu de dirección venceyáu y 7 cabines d'ensayos independientes.
-Área de servicios:  que va disponer de zones d'almacenaxe y sala d'instalaciones que sirvan a la instalación proxectada.