Recta final del Tornéu de Fútbol 3 “El Rincón” de Candás. Memorial Agustín Menéndez Campiña “Guti”

Tres la xornada de descansu d'esty martes, y les semifinales güei miércoles el Tornéu de Fútbol 3 “El Rincón” de Candás, que se celebra na habiliatda cancha de fútbol del Parque de “Les Conserveres” sigue con la celebración este xueves de les finales de toes les categoríes. 
Un tornéu, que en esta edición cumple 10 años, entamáu por el Club Ajedrez Candás xunto cola Peña Atlética “Alberto”, en collaboración col Ayuntamiento de Carreño en memoria del futbolista candasín Agustín Menéndez Campiña.
Un tornéu que los sos obxetivos principales son fomentar el espíritu de superación dende el respetu y la deportividá, tastiando el fútbol en situación pura, onde la iniciativa y creatividá prevalecen sobre los planteamientos tácticos; l'intercambiu de esperiencies y conocimientos ente les persones participantes, madres, padres y espectadores esfrutando de la disparidá y variedá de los equipos participantes; ensalzar y potenciar valores sociales como'l compañerismu, la tolerancia, igualdá o solidaridá como mediu de erradicar las amenaces de la nuesa sociedá; ente otros. 
El futbolista Agustín Menéndez Campiña, más conocíu como "Guti", nació en Candás el 21 de agostu de 1968 . Xugó como de defensa. Comenzó a destacar nel Sporting de Xixón, club nel que militó varies temporaes. Tando nes sos files debutó na primera división de fútbol español na campaña 92/93. Tres el equipo asturianu siguió-y el Salamanca, col que consiguió alzare con la liga de la 2ª división B, y el CD Leganés.

N'esta décima edición participen 118 xugadores, ente los 6 y 17 años de edad. Estos y esta formen los 25 equipos que se distribuyeron nes 5 categoríes d'esti clásicu deportivu del branu candasín: categoría sub-7, categoría sub-9, categoría sub-11, categoría sub-13, categoría sub-16. 
La hora de aniciu de los partidos correspondientes a la ronda de finales que se van celebrar el xueves 15, ta programada para les 16:00 hores, siendo a les 20:15 hores, la hora prevista del comienzo del último partido. 
Nel siguiente enlace puede consultase'l horariu de cada unu de los partidos nes distintes categoríes http://futbol3candas.blogspot.com.