Carreño va aldericar xuntase a una rede pal desenvolvimientu sostenible, caltenimientu de la diversidá y patrimoniu natural

El conceyu de Carreño va pasar a formar parte de la Rede de Gobiernos Locales comprometíos col desenvolvimientu sostenible y la protección de la biodiversidá. Dicha Rede ye una sección de la Federación Española de Conceyos y Provincies (FEMP) creada en 2007 y dedicada a la promoción de polítiques locales pal caltenimientu y usu sostenible de la biodiversidá y el caltenimientu del patrimoniu natural.


Col dictame favorable por unanimidá de la comisión informativa de mediu ambiente la propuesta d'adhesión a la Rede de Gobiernos Locales +Biodiversidá, formulada pol gobiernu local al restu de grupos, va aldericar nel plenu d'esti xueves 21 de febreru.


“Esta Rede ta empuesta a la promoción de polítiques locales pal caltenimientu y usu sostenible de los recursos naturales, el caltenimientu del patrimoniu natural y el fomentu del desenvolvimientu rural con criterios de sostenibilidá. La collaboración ente la Federación Española de Conceyu y Provincies y el Ministeriu d'Agricultura, Alimentación y Mediu Ambiente contribúi a que funcione como un preséu de sofitu técnicu a les Entidaes Locales, como la nuesa, ufiertándonos ferramientes pa promover la medría de la biodiversidá” – afirmó Gabriel Rodríguez, edil de Mediuambiente.


Los campos básicos d'actuación de la Rede son la flora, la fauna, los hábitats, el mediu hídricu, la sensibilización ciudadana y la biodiversidá como motor d'impulsu económicu. Ríxese polo dispuesto nos estatutos de la FEMP, el so Reglamentu de Réxime interior y les normes de funcionamientu propies.

Ente los nuesos oxetivos d'adhesión figuren el promover estratexes, planes, programes y proyectos d'ordenación del territoriu municipal que, basaos nel desenvolvimientu sostenible del conceyu, garanticen la funcionalidad y dinámica ecolóxica de los territorios naturales presentes, faciendo posible, cuando sía posible, la recuperación de sistemes estropiaos o destruyíos nel pasáu. Tamién el promover estratexes, programes y proyectos pa caltener y amontar la biodiversidá de los medios urbanos. Siguir coles acciones de sensibilización, pa educar y concenciar a la ciudadanía de la importancia de disponer d'un mediu ambiente fayadizo y con un altu grau de diversidá biolóxica, como elementos esenciales de la salú humana y la preservación del nuesu patrimoniu natural” – prosiguió'l conceyal de la área.

La propuesta que se va llevar a plenu concreta yá los primeros requisitos formales necesarios pa l'adhesión como son la designación de la representación política que va representar al conceyu na Asamblea de la Rede. La designación d'una representante técnica, la de la área de mediuambiente, pa l'asistencia a xuntes y grupos de trabayu de la Rede, según l'establecimientu d'una Comisión Técnica pal siguimientu de les futures polítiques de protección y caltenimientu de la biodiversidá.


Este ye un pasu más nel firme compromisu municipal col desenvolvimientu d'acciones medioambientales. Como'l vecinderu conoz, tamos desenvolviendo un Plan de meyora de la Calidá del Aire dientro de la aglomeración de Xixón , que contempla delles midíes d'actuación y control que venimos demandando y siguiendo puntualmente la so execución. Nos últimos díes, los mididores, tanto públicos como los pertenecientes a empreses privaes, tán dando unos datos de la calidá ente bonos y bien bonos, nun rexistrándose superaciones nes estaciones sitas nel nuesu conceyu” afirmó Rodríguez.