Nota del equipu de gobiernu de Carreño sobro la última xunta de la Mancomunidá

El grupu municipal socialista de Carreño nun participó na xunta de la última Xunta de La Mancomunidá. “Dende'l gobiernu local de Carreño creemos que la Mancomunidá tien salida clara y vidable si afacer a les posibilidaes económiques de los dos Conceyos. El PSOE de Carreño caltien y repite que ta a favor de la continuidá de la mesma. Ye vidable pero rique un alcuerdu previo y lleal, que tea afechu a les posibilidaes económiques reales ente los dos Conceyos pa faela sostenible. Apura trabayar p'afaela a la llei y afitar compromisos económicos que se vaigan a cumplir y nun xeneren impagos como los que se xeneraron per Gozón”, esplicó Gabriel Rodríguez, voceru del gobiernu local.

Amelia Fernández, Alcaldesa de Carreño, ye firme cola so postura, que respuende por un informe de la Secretaría Municipal (del cual dio cuenta al Plenu y restu de grupos) que constata que non tien llugar -dada la situación actual de la Mancomunidá incursa en causa de disolución- el relevu de la Presidencia. Informe que intencionadamente unos y otros grupos municipales resalven pa poner el focu del problema de la Mancomunidá nun llugar que nun correspuende. El problema de la Mancomunidá nun ye quién asuma o non la presidencia, sinón quién paga, qué se debe, cuándo puede ponese al día de pagos quién debe y qué servicios se pueden y quieren caltenese realmente.  Lo que puede pagar efectivamente Gozón ensin dulda condiciona'l futuru de la Mancomunidá”, añedió'l voceru socialista de Carreño.


En nengún casu refugamos la nuesa responsabilidá, pero la relevancia del asuntu rique seriedá institucional. Esperamos que la cordura se instale nel senu de Mancomunidá y qu'empecipiemos un procesu de toma de decisiones samecíu que nos dexe algamar la meyor opción pa cada conceyu”, concluyó Gabriel Rodríguez.