Nueves redes de saneamientu en funcionamientu en Perlora

Esti 8 de xunetu, l'Alcaldía de Carreño emitió un bandu que se va comunicar a la entidá vecinal de la zona “Río Espasa” de Perlora y va asitiase pelos espacios públicos habilitaos pa la información municipal. 

Al traviés del mesmu, #informar al vecinderu de la zona que yá s'atopen en serviciu nueves REDES DE SANEAMIENTU correspondientes a los siguientes barrios de la parroquia de PERLORA: RODILES, EL PRAU, TOSTARA, LA TORRE, LAS ARENEA, LA ROTELLA, SALGUERU, LA PEDRERA, LA NOZALEDA, LA IGLESIA, ESTAQUERA, ESPASA, LA ESTACIÓN y LA RODADA.

Dende'l gobiernu local consideramos necesariu poner de manifiestu al vecinderu del a zona la disponibilidad de les redes de saneamientu públicu y l'obligatoriedá de solicitar la conexón de les agües residuales de les viviendes a les nueves redes, siempres qu'éstes s'atopen a una distancia non mayor 100 metros del puntu d'arramáu, sacantes demuestre la imposibilidá física pa executar dicha conexón (art. 7.50 de la Normativa del PGO vixente)” – esplicó'l conceyal de la área, Gabriel Rodríguez.

Les conexones, nel so casu, van realizase previu llogru de la correspondiente autorización municipal. No que va de llexislatura acometimos meyores nes redes de saneamientu de delles parroquies, ente otres, Candás, Quimarán, Prevera, Carrió, y Perlora. Tase licitando una obra de saneamientu pa la zona de Monte Morís (Albandi) y tánse executando anguaño en Mazaneda pa dar serviciu a dos parroquies” – concluyo'l conceyal.