Respuesta del equipu de gobiernu a informaciones publicaes este 10 de xunetu en prensa

En relación coles últimes informaciones publicaes en LNE sobre l'abonu de les factures atrasaes a una provisora de servicios de residencia canina al conceyu de Carreño, el gobiernu local va poner tola información disponible a disposición del Fiscal, cuando se precise se rica: esisten informes policiales nos que consta la entrada de los perros na guardería canina, informes del colexu de veterinarios del so estáu mientres tuvieron ellí agospiaos, contratos d'adopción que se xestionaron con ayuda de protectores y factures fiscalizaes col conforme de la intervención municipal.

De momentu, al conocer la noticia, diéronse instrucciones a la intervención municipal y tánse comprobando la concordanza de los datos remanaos coles factures emitíes y que nun esista nengún tipu d'irregularidá nes mesmes y va convocase una comisión informativa la próxima selmana na que se va apurrir nuevamente a los grupos políticos de Carreño tola información y espedientes qu'obren na área de medioambiente de caúnu de los animales”, señalaron fontes del gobiernu local.

La guardería canina facturó al conceyu de Carreño pola prestación del serviciu de guardería de perros les siguientes cuantíes detallaes per años:

-Añu 2016: 4.244,70 euros.
-Añu 2017: 45.189,52 euros, de los que nun se-y pudieron abonar 15.722,87 euros.
-Añu 2018: 13.751,11 euros, de los que falten por abonar 563,25 euros facturaos en xunetu y que se van pagar col restu de factures del mes.

El problema de la delda contraida cola citada Guardería ye del añu 2017, por tolos grupos políticos conocida, porque hubo más abandonos que presupuestu primeramente destináu pal so agospiamientu y mantención. Por cuenta de ello, quedaron factures na guardería l'añu pasáu ensin vinculación. Estes factures, según les d'otros provisores, que nun se pudieron pagar por falta de creitu disponible lleváronse dos vegaes como reconocencia extra xudicial al Plenu Municipal (xunu y xunetu), votando en contra, a pesar de los informes técnicos favorables, el restu de fuerces polítiques. Poro, el PP de Carreño tamién ye conocedor de primera mano de la situación, yá que n'actes de comisiones y plenos tratóse l'asuntu”, esplicaron les mesmes fontes. 

El gobiernu local nun ye dueñu del dineru municipal y pa pagar afaise debidamente a la llegalidá pa efectuar dichos pagos, por ello la guardería y restu de provisores entá nun cobraron porque asina s'aprobó nel Plenu. Nun paga-y nun ye un caprichu. Reiteradamente esplicóse-y que cobraría tres l'aprobación Plenaria de les factures, pero ello, nun-y bastaba amenaciándonos colos medios de comunicación o allegar a otros grupos políticos, como finalmente fixo”, argumentó'l gobiernu local.

Dende'l grupu municipal socialista “consideramos que rescampla que la filtración d'esta conversación informal respuende al malestar xeneráu a una empresa qu'amás, utilizóse políticamente por quien nun quixeron aprobar la reconocencia estraxudicial de factures correspondientes a 2017, que llevamos al plenu en dos causes.  Este ye'l verdaderu espectáculu al que nos lleva nuevamente'l voceru del PP de Carreño, quien utiliza los problemes d'una provisora pa judicializar la política local. Tendría qu'esplicar porque nun aprobó eses factures entá conociendo les dificultaes que travesaba esta persona”.
Nesta llexislatura, llegáronse a xestionar 23 adopciones que pueden consultase na web municipal ( https://www.ayto-carreno.ye/adoptaos/as), tamién desenvolvióse una Campaña de Sensibilización y Concienciación sobre Tenencia Responsable d'Animales de Compañía qu'incluyó la ellaboración de cartelos, trípticu informativu y materiales divulgativos (cuentos educativos) sobre Tenencia Responsable, actuaciones nos colexos de primaria de la capital del conceyu (Candás): charres divulgatives sobre l'orixe del perru, el so llinguaxe corporal y tenencia responsable y actividaes de interactuación con perros rescataos y amuesa d'habilidaes y educación canines y una charra pa tolos públicos sobre l'orixe del perru, la so situación actual y tenencia responsable.

Empezóse a trabayar con esta guardería en marzu de 2016 col siguiente protocolu col Conceyu:

1.LOCALIZACIÓN D'ANIMAL ABANDONÁU (CANÍN) Y ACTIVACIÓN DEL PROTOCOLU.
2.RECOYIDA Y TRESLLÁU DEL ANIMAL
ContactU col serviciu de llaceru qu'emprestaba la guardería pa recoyida y treslláu del perru a centru veterinariu.
3.RECOCIMIENTU VETERINARIU EN CLÍNICA
L'animalvtreslladáu a clínica veterinaria va ser sometíu a revisión, vacunación y espedición de cartiya sanitaria etc.
4.TRESLLÁU Y DEPÓSITU DEL ANIMAL A DEPÓSITU / RESIDENCIA / ALLUGUE CANÍN

Tres la revisión veterinaria va realizase'l treslláu del animal a la guardería. Una vegada ellí, podríen dase los siguientes supuestos:

a)Entrega al so propietariu/a: En casu de reclamación del animal errante recoyíu per parte del so propietariu/a, ésti daba en la firma del correspondiente Documentu d'Entrega. Primeramente va afaer la documentación al so nome y va costear los gastos correspondientes a la revisión veterinaria ya identificación, según los costos xeneraos mientres la estancia nel Centru de depósitu.
b)Adopción: Una vegada trescurríos los plazos que dispon la normativa d'aplicación ensin que l'animal fuera reclamáu pol so propietariu, el Conceyu va promover l'adopción del animal.  Na web municipal hai una sección y fixéronse campañes en prensa.

En casu d'adopción, el adoptante va dase na firma del correspondiente Contratu d'Adopción. Primeramente va afaer la documentación del perru al so nome y costeará los gastos correspondientes a la revisión veterinaria ya identificación.

c)Eutanasia: Namá trescurríos los plazos que dispon la normativa d'aplicación y tres la emisión del correspondiente informe veterinariu que lo xustificase.