Talleres de pesca infantil ya inclusiva

El Conceyu de Carreño al traviés de la Oficina d'Información Xuvenil de la Mancomunidá del Cabu Peñes y la Conceyalía de Mocedá programa, un añu más, una nueva edición de los Talleres de Pesca. Nesti casu va ser la XI edición  y va desenvolvela el Club Naútico “Cuatro Vientos” de Candás.

Cola programación d'estos Talleres pretendemos que los neños y les neñes tengan un acercamientu a la pesca, non solo dende un aspeutu lúdicu sinón tamién de la conocencia de les especies y mediu marín, amás de sensibiliza-yos cola problemática de la contaminación y la conveniencia del  caltenimientu de los espacios y el desenvolvimientu sostenible”– esplicó Roberto Bueno- Conceyal de Mocedá.

Los talleres INFANTILES tán dirixíos a neños y neñes d'ente seis y dolce años, y los de pesca INCLUSIVA van destinaos a les persones con diversidá funcional usuaries del Centru de Sofitu a la Integración de Candás. van impartise ente'l 24 y el 29 de Xunu nel Puertu de Candás y n'alta mar nes embarcaciones del club, tando los  ritmos de la programación condicionaos polos factores climatolóxicos. Siendo les veces de los talleress:
• 1º taller de 10:00 a 12:00 hores.
• 2º taller de 12:00 a 14:00 hores.

L'actividá tien dos oxetivos xenerales: acercamientu a la pesca yá non solo dende un aspeutu lúdicu sinón tamién de la conocencia de les especies y mediu marín (marees, corrientes, aguaxe,..) y sensibilizase cola problemática de la contaminación y la conveniencia del  caltenimientu de los espacios y el desenvolvimientu sostenible, y cuatro oxetivos específicos: montaxe y usu de distintos elementos pa la pesca, conocencia de distintes técniques de pesca, identificación de distintes especies según la conocencia de les sos costumes y ecosistemes y la normativa de pesca: talles mínimes, periodos de vedes, valor económicu de la especie.

Los conteníos didácticos que se van impartir nesti ciclu de talleres de pesca infantil ya inclusiva son los que siguen:
• Léxicu marineru.
• Normes de seguridá. Cómo actuar énte determinaes situaciones.
• Identificación d'especies. Talles mínimes. Periodos de veda.
• Nociones básiques de nuedos y habilidaes marineres.
• Técnica de Pesca a xeitu. Material necesario y montaxe.
• Técnica de Pesca a Boya. Material necesario y montaxe.

L'actividá docente va correr al cargu de personal esperimentáu de la Sección de Pesca del Club Náuticu Cuatro Vientos inscritu na Federación de Pesca y Casting del Principáu d'Asturies, que van tresmitir la información por aciu una esplicación inicial de los conteníos programaos pa darréu dar en la so puesta en práctica, siempres so la orientación y supervisión de los monitores” añedió'l conceyal.

Les inscripciones de van poder realizar los díes 3, 5 y 7 de xunu presentáu'l modelu oficial de solicitú “Talleres de Pesca”de dos formes:

• Presencial. Allegando a la Oficina Joven Cabo Peñes allugada nel Edificiu Polivalente “La Baragaña” en Candás nes feches de inscripciónde 9:00 a 14:00h
• On-line. Unviando la solicitú oficial al corréu electrónicu a oij@mcabop.com

El costu de l'actividá va ser de 5 euros pa los cuatro díes que dura'l programa d'ociu y va ser abonáu nel Serviciu de Recaldación del Conceyu de Carreño una vegada confirmada l'almisión. La inscripción nun va ser efectiva hasta que s'efectúe'l pagu. El llistáu d'almisión va publicase na web municipal www.ayto-carreno.es  (axenda) y en tablón d'anuncios de la Oficina Joven Cabo Peñes nel Centru Polivalente “La Baragaña”.

La asignación de les places va faese por rigorosu d'inscripción siguiendo los siguientes criterios d'almisión d'ente les solicitúes presentaes dientro del plazu marcáu pa tal fin:1º Menores residentes en Carreño con empadronamientu nel conceyu, por orde d'inscripción hasta escosar les places disponibles; 2º Menores con vinculación en Carreño, esto ye, families residentes nel Conceyu, segunda residencia, por orde d'inscripción hasta escosar, nel so casu les places disponibles non cubiertes pola opción anterior; 3º Menores residentes fuera del Conceyu por orde d'inscripción

Per tercer añu consecutivu, el día 26 de xunu, añedimos a los talleres una xornada de bautismu de vela, que va ser opcional pa los neños y les neñes con edaes entendíes ente los ocho y los dolce años d'edá que sepan nadar. La xornada de vela va tener, al igual que los talleres de pesca, una duración de dos hores y va desenvolvese por veces. Aquelles que tean interesaes nesta actividá complementaria tendrán de ponese en contactu col Club Náuticu Cuatro Vientos” –  concluyó'l conceyal