Acondicionamientu y meyora de paraes d'autobús na zona rural de Carreño

El Conceyu de Carreño impulsa un proyectu con personal propio pal acondicionamientu y meyora de les paraes d'autobús na zona rural del conceyu.

Esisten más de 58 marquesines distribuyíes polos núcleos rurales del conceyu. Llorgozana, la parroquia más estensa de Carreño, ye la que tien mayor númberu d'elles, más d'una decena. Síguen Quimarán en redol a 9, Perlora con 8, Tamón con más de 7, y Carrió con 6, y asina sucesivamente” – esplicó Manuel Noceda, edil de mediu rural. 

Nel desenvolvimientu de les sos competencies el consistoriu trabaya por ameyorar les condiciones de paraes de los servicios regulares d'autobús, amontando la fluidez y la seguridá del tráficu, garantizando l'accesu a toles persones (eliminación de barreres), y ameyorando les condiciones d'espera.

El serviciu d'obres realiza llabores de llimpieza, roza y pintáu de les marquesines. Yá s'ameyoraron les allugaes nel tramu que va dende Perán al Empalme na carretera AS-238 poles parroquies de Perlora, Albandi y Prevera. Anguaño tán trabayando nes de la parroquia d'El Pieloro”– concluyó'l conceyal.