Carreño convoca nueve llínees de subvencinoes municipales

El cómputu total de les ayudes municipales supera los 140 mil euros y el plazu de presentación de les solicitúes va empezar a partir del día siguiente al de la publicación del estractu de cada convocatoria nel BOPA.

El Gobiernu Municipal Socialista aprobó la convocatoria d'estes subvenciones pal financiamientu de los proyectos y actividaes a realizar nel añu 2019 poles distintes entidaes y/o asociaciones culturales, deportives, vecinales, de festexos,… del conceyu. Nel BOPA (Boletín Oficial del Principáu d'Asturies) yá se publicaron íntegres les bases reguladores de les 9 llínees de Subvenciones, qu'en concurrencia competitiva, convóquense. Para poder presentar les solicitúes tendrá d'esperase a que se publiquen, nos próximos díes, los estractos de les convocatories.

L'oxetivu de la concesión d'estes ayudes económiques, de calter añal, ye fomentar la realización d'actividaes d'utilidá pública o interés social para promover la consecución de fines públicos atribuyíos a la competencia local.

Son bien variaes les entidaes a les que'l Conceyu de Carreño ayuda a sufragar los sos gastos de funcionamientu y caltenimientu o collabora col patrociniu de les sos actividaes. Pa ello destina non yá los 141.042,50 €, sinón qu'a esta cantidá, por casu, hai que suma-y que munches de les entidaes tienen dexar un local municipal como see de la so organización, amás de disponer de forma gratuita del restu de los espacios públicos para'l desenvolvimientu de los fines para les que fueron creaes… Amás de collaborar el Conceyu, dientro de les sos posibilidaes con toes y cada una d'elles. Yá que entendemos qu'unu de los valores y pilastres fundamentales que tien esti Conceyu ye la rede de asociacionismo del que disponemos, polo que para l'equipu de gobiernu ye prioritariu ayudar, collaborar,… para faer realidá les iniciatives que se nos plantegen y que repercuten n'una meyora de la calidá de vida de la ciudadanía” comentó Paula Cuervo, voceru del gobiernu local.

Les distintes llínees de Subvenciones convocaes son:

1. Subvenciones a Actividaes de Cooperación al Desenvolvimientu que realicen ONG.

El plazu para la presentación d'instancies va ser de 30 díes a cuntar a partir del día siguiente al de la publicación del estractu de convocatoria de la subvención nel BOPA.

Esta subvención va tar destinada a financiar la realización d'acciones de cooperación, solidaridá, promoción y afitamientu d'un desenvolvimientu económico y social nos países aprobetaos que tengan como oxetivu la meyora de les condiciones de vida, la igualdá ente homes y muyeres y el desenvolvimientu de los sos propios recursos naturales, técnicos y humanos. Pudiéndose presentar aquelles Organizaciones Non Gubernamentales que tean inscrites nel Rexistru de ONGD del Principáu d'Asturies con un añu d'antelación a la fecha de presentación de la solicitú.

2. Subvenciones a Programes y Actividaes d'Asociaciones de Muyeres.

El plazu pa la presentación d'instancies va ser de 30 díes arteros a cuntar a partir del día siguiente al de la publicación del estractu de convocatoria de la subvención nel BOPA.

Esta convocatoria tien por oxetu la concesión d'ayudes a muyeres del conceyu de Carreño pa la realización d'actividaes, y programes rellacionaos con acciones y midíes necesaries pa faer efectivu'l principiu d'igualdá ente l'home y la muyer, según impulsar y promover la participación de les muyeres en tolos ámbitos mientres l'añu 2019.

Van Ser requisitos pa solicitar la subvención que la entidá solicitante tea inscrita nel rexistru de municipal d'asociaciones, tenga la so casa social en Carreño y que l'actividá subvencionada desenvolver nel términu municipal de Carreño o que nel so defectu el 80% de les sos beneficiaries sían muyeres del conceyu de Carreño.

3. Subvenciones a entidaes venceyaes a la Educación o/a Centros Educativos de Formación Reglada.

El plazu pa la presentación d'instancies va ser de 20 díes a cuntar a partir del día siguiente al de la publicación del estractu de convocatoria de la subvención nel BOPA.

La presente convocatoria tien por oxetu la concesión de subvenciones a asociaciones d'alumnos/es y de padres y madres d'alumnos/es del conceyu de Carreño, en réxime de concurrencia competitiva, pa la realización d'actividaes, programes y eventos educativos mientres l'añu 2019. Pa ello tendrán de tar inscrites nel Rexistru Municipal y Autonómico d'Asociaciones. Y la actividá subvencionada tendrá de desenvolvese nel términu municipal de Carreño.

4. Subvenciones a entidaes p'Actividaes de Fomentu y Promoción d'Eventos Musicales.

El plazu pa la presentación d'instancies va ser de 20 díes a cuntar a partir del día siguiente al de la publicación del estractu de convocatoria de la subvención nel BOPA.

La finalidá d'esta ayudes ye la de sofitar la promoción y espardimientu de la cultura, col fin d'ameyorar la ufierta d'actividaes musicales y consolidar una rede de festivales que sían un complementu fayadizu a les programaciones que tienen llugar en Carreño, contribuyendo asina a la medría de visitantes y cooperar nel fomentu del desenvolvimientu económico y social. La promoción de la cultura constitúi una actividá que xenera riqueza y empléu na nuesa sociedá y sirve p'aumentar la cohesión social ya impulsa el desenvolvimientu económicu.

Van Poder ser beneficiaries les asociaciones y/o entidaes culturales ensin ánimu d'arriquecimientu que programen y realicen actividaes musicales consolidaes con una antigüedá mínima de dos años dientro del términu municipal de Carreño.

5. Subvenciones a Entidaes de Carreño p'Actividaes de Fomentu y Promoción Cultural.

El plazu pa la presentación d'instancies va ser de 20 díes a cuntar a partir del día siguiente al de la publicación del estractu de convocatoria de la subvención nel BOPA.

En visu a sofitar y fomentar la realización d'actividaes, programes y eventos culturales de les asociaciones allugaes en Carreño, nel exerciciu de 2019, propónse emprestar sofitu y collaboración por aciu la concesión d'estes subvenciones económiques en réxime de concurrencia competitiva. Van Poder ser beneficiaes les asociaciones y/o entidaes culturales ensin ánimu d'arriquecimientu que s'atopen debidamente inscrites nel Rexistru Municipal d'Asociaciones Municipal y que desenvuelvan la so actividá principal y tengan la so casa social nel términu municipal de Carreño.

6. Subvenciones a Entidaes y Programes Deportivos.

El plazu pa la presentación d'instancies va ser de 20 díes a cuntar a partir del día siguiente al de la publicación del estractu de convocatoria de la subvención nel BOPA.

La presente convocatoria tien por oxetu la concesión, en réxime de concurrencia competitiva, de subvenciones a asociaciones y entidaes del conceyu de Carreño, pa la realización d'actividaes, programes y eventos deportivos mientres l'añu 2019.

Van Poder ser beneficiaries d'esti Programa les entidaes que puedan llevar a cabo proyecto o actividaes deportives que motiven la concesión de subvención y collabora coles actividaes deportives que programa'l Conceyu. Va Ser requisitu imprescindible pa solicitar la subvención que l'actividá subvencionada se desenvuelva nel términu municipal de Carreño o desenvuelvan les sos actividaes a nivel autonómicu, nacional o internacional.

7. Subvenciones a Entidaes y Programes de Festexos.

El plazu pa la presentación d'instancies va ser de 20 díes a cuntar a partir del día siguiente al de la publicación del estractu de convocatoria de la subvención nel BOPA.

La presente convocatoria tien por oxetu la concesión de subvenciones p'ayuda a la realización y organización d'actividaes, programes y eventos de festexos que se realicen por cuenta de les fiestes parroquiales mientres l'añu 2019, en réxime de concurrencia competitiva y llindándose la concesión a una subvención municipal por parroquia.

El Conceyu, nel exerciciu de les sos potestaes de fomentu, establez un sistema de discriminación positiva escontra aquelles práctiques sociales que respuendan meyor al interés xeneral, que sían actuaciones unitaries, abiertes y cooperatives, que representen y nes que participen d'una manera directa o indirecta la totalidá de la parroquia, cuidao que supon un valor añedíu al fechu mesmu de la realización de les fiestes.

Van Poder ser beneficiaries d'esti programa de subvenciones les entidaes ensin ánimu de lucro Asociaciones de Festexos (comisiones de fiestes) o Asociaciones del conceyu de Carreño (namá nel casu d'aquelles parroquies nes que nun esistiendo comisión de festexos, asuma otra entidá ensin ánimu d'arriquecimientu la organización de les fiestes parroquiales siempres qu'ésta tea socialmente responsabilizada o detente l'encargu mayoritariu de la ciudadanía d'entamar y desenvolver les fiestes de la localidá o núcleu de población) siempres que s'atopen debidamente inscrites nel Rexistru Municipal d'Asociaciones del Conceyu de Carreño.

8. Subvenciones a Asociaciones Vecinales de Barriu o Parroquia.

El plazu pa la presentación d'instancies va ser de 20 díes a cuntar a partir del día siguiente al de la publicación del estractu de convocatoria de la subvención nel BOPA.

Esta convocatoria tien por oxetu la concesión de subvenciones, en réxime de concurrencia competitiva a Asociaciones Vecinales de Barriu o Parroquia inscrites na Sección Primera del Rexistru Municipal d'Asociaciones Vecinales del Conceyu de Carreño, pa gastos de funcionamientu mientres l'añu 2019. Va Ser requisitu pa solicitar la subvención que l'actividá subvencionada se desenvuelva nel términu municipal de Carreño.

9. Subvenciones a Programes Medioambientales.

El plazu pa la presentación d'instancies va ser de 30 díes a cuntar a partir del día siguiente al de la publicación del estractu de convocatoria de la subvención nel BOPA.

Van Poder ser beneficiarios/es d'esti Programa de subvenciones les asociaciones y entidaes que s'atopen debidamente inscrites nel Rexistru Municipal d'Asociaciones Municipal y nel rexistru Autonómicu d'Asociaciones y que puedan llevar a cabo proyectos o actividaes que motiven la concesión de subvención. Que desenvuelvan la so actividá principal y tengan la so casa social nel términu municipal de Carreño.

Les solicitúes tendrán de presentar al traviés del rexistru electrónicu del Conceyu de Carreño o nos rexistros electrónicos de cualesquier de los suxetos a los que se refier l'artículu 2.1. de la Llei 39/2015 de 1 d'ochobre, de Procedimientu Alministrativu de les Alministraciones Públiques o bien por cualesquier de los medios regulaos nel artículu 16.4 de la Llei 39/2015 enantes referida.

P'aportar a esti rexistru electrónicu diseñóse na web del Conceyu de Carreño www.ayto-carreno.es un procedimientu electrónicu, aportándose a él dende la sección “Sede Electrónica” y dientro d'esta al apartáu de “Subvenciones”; o bien na sección de “Tresparencia”, de siguío “Información Económica y Presupuestaria” y dientro d'esta a “Subvenciones”.

Mientres el procesu de tramitación esti procedimientu va permanecer abiertu mientres el períodu de presentación de solicitúes, según pa la presentación de la documentación riquida pa caúna de les subvenciones. Coles mesmes va ser por esti procedimientu la forma de tramitar la xustificación de la subvención concedida.