Carreño va cuntar con serviciu municipal de renta

A falta de menos de 10 díes por que dea empiezu la Campaña de la Renta 2018. Dende'l pasáu 15 de marzu l'Axencia Tributaria abrió'l períodu, pa consultar los datos fiscales o solicitar el númberu de referencia pa xestionar la declaración de la Renta 2018.

En Candás van habilitase nuevamente dos puestos p'atender y faer declaraciones on line. L'añu pasáu 993 persones fixeron usu del mesmu.

Delles son les feches a tener en cuenta:

Abril
-          1 d'abril de 2019. Ábrense les solicitúes de cita previa, a lo que Facienda bautizó como ‘Plan Le Llamamos’. Consiste en pidir cita por que la mesma Axencia Tributaria llame al contribuyente nel día y l'hora conveníos. Puede solicitase esti serviciu por Internet, al traviés de la app o per teléfonu.
-          2 d'abril de 2019. Empieza de forma oficial la Campaña de la Renta. Dende esi día pueden presentase por Internet al traviés del programa Renta WEB, al traviés de l'aplicación móvil o per teléfonu.

 Mayu -         
9 de mayu de 2019. Empecípiase'l serviciu de concertación de Cita Previa. Pa ello habilitaránse dos númberos de teléfonos (901 22 33 44 – 915 53 00 71)  de 9:00 a 19:00 hores pa solicitar la cita previa; tamién podrá solicitase al traviés de la Web de l'Axencia Tributaria les 24 hores del día.
-          14 de mayu de 2019. Entamu de la Campaña presencial n'Oficines
Xunu/Xunetu -         
26 de xunu, ye la fecha atope pa la domiciliación de la RENTA a ingresar.
-          28 de xunu, últimu día nel que puede solicitase el serviciu de cita previa.
-          1 de xunetu, fin de la campaña. Últimu día nel que puede presentase la documentación énte l'Axencia Tributaria.

Frutu del alcuerdu de collaboración ente les alministraciones central y local, el Conceyu de Carreño, un añu más, va poner a disposición de la ciudadanía dos persones, cola debida esperiencia y formación, que van facilitar a la población la presentación de la documentación necesaria. A partir del 14 mayu hasta'l 28 de xunu'l vecinderu de Carreño va poder solicitar esti serviciu ensin falta de movese hasta la see de l'Axencia Tributaria. Esti serviciu d'asistencia na confección y presentación de declaraciones pa la población de Carreño va emprestase, de nuevu, nel edificiu Polivalente  “La Baragaña” de Candás, na cai  Bernardo Alfageme, de forma gratuita” señaló Amelia Fernández- Alcaldesa de Carreño-.

La principal novedá de la RENTA 2018 ye que sume definitivamente'l papel. A partir d'anguaño la presentación de la Renta va ser 100% on line. D'esta forma cumple l'oxetivu de simplificar el procesu y la presentación de la declaración del IRPF, según evitar duplicidades, lo que n'ocasiones provocaba retrasos nel casu de les rentes con resultancia a devolver.

La Campaña de la Renta 2018 inclúi dellos cambeos, sobremanera pa dellos colectivos concretos como les families con fíos menores a cargos o pa les  rentes más baxes. Dalgunos de los cambeos más importantes son:

·         Deducciones por gastos de guardería. Auméntase la deducción por maternidá en 1.000 euros siempres qu'el/la contribuyente sufrage gastos de guardería o centros d'educación infantil autorizaos por un/a menor de trés años.

·         Exentos de tributación los ingresos venceyaos a les prestaciones de maternidá y paternidá recibíos en 2018.

·         Nueves llendes a la exención de presentar la declaración. Contribuyentes que solo tengan un pagador tán exentos de presentar la declaración de la renta si cobren menos de 22.000 euros añales, ente que si tienen dos pagadores el nuevu estragal ye de 12.643 euros (hasta agora la llende yera de 12.000 euros), ente que l'añu que vien van ser 14.000 euros.

·         Les persones con rentes inferiores a 16.825 euros van beneficiase d'un amenorgamientu de la so cuota, que xube a 5.565 euros añales pa quien ingresen menos de 13.115 euros.

Va diecisiete años que se punxo en funcionamientu'l serviciu d'asistencia na confección y presentación de declaraciones de la renta en Carreño. Na campaña del 2002 fueron 167 persones que fixeron usu d'esti serviciu, pasando namá nun par d'años a les 500 solicitúes. Na del 2011 fueron atendíes 1.003 persones, superándose per primer vegada la cifra de 1.000 declaraciones. Nestos diecisiete años atendimos gratuitamente nesti serviciu  un total de 12.597 persones. Esti serviciu tien un costu añal pal Conceyu de 13.478,36 € en personal, a lo qu'habría que sumar los gastos corrientes derivaos de la prestación del mesmu. Col caltenimientu d'esta inversión pretende facilitase l'atención equí, ensin tener que movese a otra localidá pa cumplir coles obligaciones tributaries.  Esti serviciu que s'empresta de proximidá #sumir a los que se vienen impulsando como ye la posibilidá d'anovar el DNI n'el mesmu Conceyu cada trimestre cola visita d'un equipu de la Policía Nacional o tolos miércoles de  personal del serviciu tributariu del Principáu d'Asturies pa faer les oportunes xestiones” concluyó l'Alcaldesa.