Abierta al públicu la sala d'estudiu del Centru Polivalente

L'Ayuntamientu de Carreño, al traviés de la Conceyalía de Participación Ciudadana, pon a disposición de la ciudanía una Sala d'Estudiu nel Centru Polivalente “La Baragaña” de Candás mientres los díes de Selmana Santa.

Con esta iniciativa atiéndese la demanda estudiantil, cuntar col espaciu de la biblioteca municipal al que davezu alleguen a diariu a estudiar, yá sía para la convocatoria d'exames d'oposiciones, exames universitarios,… y, cuidao que estos díes, por festividá la instalación municipal cierra les sos puertes, ufiertamos un segundu espaciu municipal. Para favorecer que dispongan d'un espaciu para estudiu que nun repercute nos vezos, rendimientu y na concentración de les persones que la precisen” señaló Paula Cuervo-Conceyala de Participación Ciudadana.

Esta Sala puede considerase como un equipamientu complementariu a les instalaciones cercanes de la Biblioteca Municipal polo que se va rexir poles mesmes normes de comportamientu y usu, esto ye,  los teléfonos móviles tendrán de tar en silenciu o non podrá parolase de forma que se fadie al restu de persones usuaries, por casu.

La Sala d'Estudiu del Centru Polivalente “La Baragaña” va tar  abierta dende güei xueves 18 d'abril hasta'l domingu 21 del mesmu mes. Nel horariu del Centru:
Mañanes de 10:00 a 13:00 hores. 
Tardes de 16:30 a 21:00 hores.

Pal accesu a la Sala, aquelles persones que tean comenenciudes, tendrán d'allegar a la conserxería del Centru y dende ellí indicarán-yos el llugar onde s'alluga l'espaciu asignáu.