Ganadores del XVI Concursu de Marca-páxines 2019

Dende va dieciséis años el Conceyu de Carreño al traviés de la Biblioteca Pública Municipal “Carlos González Posada” de Candás entama'l Concursu de Marca-páxines”.

El xuráu que s'axuntó na mañana d'ayeri xueves 11 d'abril tuvo una xera trabayosa. Cuidao que hasta'l 6 d'abril, fecha llende pa presentar los trabayos, esto ye, marca-páxines orixinales presentáronse un total de 758 marca-páxines.

Anguaño el tema escoyíu pa 2019, que sirvió de fonte d'inspiración, foi “Oxetivu:  La Lluna!”, coincidiendo col cincuenta aniversariu de la llegada per primer vegada del home a la lluna Como inspiración
Pudieron utilizase cualesquier de les múltiples obres nes que la lluna o l'espaciu son los protagonistes, o bien les persones participantes pudieron dexar volar la imaxinación y crear los sos propios cohetes, marcianos. Pa ello n'unos de los espacios de la biblioteca los más pequeños y pequeñes de la casa pudieron esfrutar d'una selección de llibros y cuentos sobro la temática d'esta edición.

Asina les actividaes de la Biblioteca Municipal pal públicu infantil, mientres esti mes d'abril sumáronse a la temática del concursu, tuvieron y van tar dedicaes al únicu satélite de la tierra que nos alluma cuando apaez la nueche.  Los neños y neñes qu'asistieron a “La Hora de Cuentu”, por casu, teníen un oxetivu claru, llegar  a la lluna. Pa ello cuntaron con un pocu d'ayuda como foi la decoración de la sala o suañar que triaron la lluna col photocall d'astronauta.

Nesta edición del “XVI Concursu de Marcápáxines  2019” estableciéronse dos categoríes:

·         neños y neñes de 0 a 7 años
·          neños y neñes de 8 a 12 años.

Nes bases establecíase un primer premiu y dos accésit pa caúna de les categoríes. Consistiendo los premios nun diploma y un llote de llibros. Amás los marca-páxines ganadores van ser la imaxe de la Biblioteca Municipal pal añu 2019.

El Xuráu formáu por persones venceyaes al mundu de la cultura y l'arte tuvo compuestu por Alain Fernandez, Xerente del Centru Cultural Teatru Preendes; Dolores Villameriel, Directora del Patronatu Museo Antón; Goyo Rodriguez, Diseñador Gráficu ya Ilustrador y actuando como Presidenta del mesmu Cecilia Tascón, Conceyala de Cultura; faciendo les funciones de secretario Carmen Dintén, Bibliotecaria Municipal, decidió premiar los siguientes trabayos:

1.      Categoría de 0 a 7 años:

·         Primer Premiu: Bea Menéndez Campa, de 6 años
·         Accésit:
                -  Nora Menéndez López-Leiton, de 4 años
                -  Aula Delfines (2-3 años) Escuela d'Educación Infantil  “La Marinera” de Candás


2.      Categoría de 8 a 12 años:

·         Primer Premiu: Hugo García Ruíz, de 10 años.
·         Accésit:
                      -  Leo Rodríguez Barré, de 8 años.
               -  Ángela Muñiz Peñalba, de 10 años.

Tres la deliberación del Xuráu los 758 Marca-páxines van ser espuestos nuna esposición conxunta na Biblioteca Municipal. La esposición podrá visitase nel horariu habitual del Centru Municipal.

Encuadrada dientro de los actos de celebración del Día del Llibru, la entrega de los premios va tener llugar na Sala Infantil de la Biblioteca Municipal “Carlos González Posada” el xueves  25 d'abril a les 18:00  hores. Nel intre Olga Cuervo va allantar a los más pequenos y pequeñes con un Cuentacuentos.