Últimos remates nes Obres d'Ampliación de la Escuela d'Educación Infantil

Falten pocos díes por que les obres d'ampliación de la Escuela d'Educación Infantil “La Marinera” de Candás dense por concluyíes.

Nel añu 2016 el Gobiernu Socialista de Carreño ponía en marcha, el proyectu “Aprendiendo a Participar”. Una esperiencia real en Presupuestos Participativos, al traviés del cual los vecinos y vecines de Conceyu contribúin determinar el destín d'una parte de los recursos públicos. “Frutu d'esti procesu participativu, una de les propuestes más demandaes pola ciudadanía, foi la creación d'un aula de psicomotricidá na Escuela Infantil de 0-3 años “La Marinera”. Para toes aquelles persones que nun creíen, y siguen ensin creer, nos Presupuestos Participativos como una forma de democracia abierta a la participación de la ciudadanía na actividá municipal, dicir, qu'a poques selmanes de que concluyan les obres, l'aula de psicomotricidá ye un fechu, ye real, gracies a les sinerxes establecíes ente la ciudadanía y la voluntá política de gobiernu socialista” comentó Cecilia Tascón-Conceyala d'Educación.

La Escuela Educación Infantil “La Marinera”, de Candás, empezó'l so funcionamientu nel cursu 2004/2005. El so trabayu respuende a un proyectu educativu, esto quier dicir, que non solamente se satisfaen  les necesidaes básiques de los neños y neñes, sinón  qu'educa y tien como finalidá consiguir  el desenvolvimientu integral (psicomotriz, intelectual, afeutivu,social) del alumnáu. Tou ello nun ambiente nel que los neños y neñes siéntanse queríos respetaos y felices.

Cola adecuación d'esti espaciu pretende ampliase el programa d'usos esistentes nel equipamientu docente. Na actualidá'l centru educativu dispon de trés aules, sala d'usos múltiples, despachu, cocina, almacén, vestuariu y aséu pal personal amás d'un patiu de xuegos exteriores. Col pasu del tiempu ponse de manifiestu la necesidá de complementar la infraestructura del centru incorporando al mesmu un aula de psicomotricidá y afaciendo determinaes dependencies” prosiguió La Edil.

La intervención ta concretándose na adecuación del accesu esistente dende l'esterior a la planta Semi-sótanu, según la formalización y adecuación d'un espaciu destináu a guardería de carricoches  y un aula de psicomotricidá, dotada de bañu pal alumnáu y d'almacén.  Con esta ampliación la Escuela Infantil va ganar 160,26 m, distribuyíos de la siguiente manera: aula de psicomotricidá que va tener una superficie útil de 93,38 m2; el bañu y l'almacén de 10,22 m2 y 30,91 m2, respectivamente; guarda-carricoches de 12,03 m2” señaló la Conceyala.

La instalación de los sanitarios a la rede o unos remates finales,…son dalgunes de les obres que falten por acometer y que nos próximos díes van tar concluyíos per parte de OVINORTE, S.L. la empresa axudicataria tres el correspondiente procesu de selección. Tres esti procesu los técnicos municipales van faer la visita de rigor na que van comprobar que les obres realizaes sian adecuaes al proyectu d'execución del acondicionamientu de la meyora de la instalación pública” remató Tascón.