Carreño invierte na formación de les persones en situación de desempléu

30 Persones, que taben en situación de desempléu y fueron contrataes como alumnáu- trabayador d'un programa de formación y empléu municipal, y fórmense en Candás otres árees que refuercen l'ámbitu llaboral.

El consistoriu punxo en marcha'l taller de empléu “Carreño a punto” que combina acciones de formación y empléu. Esta acción promovida pol Conceyu de Carreño ta cofinanciada pol Serviciu Públicu d'Empléu del Principáu d'Asturies. El costu d'esti proyectu que dura 12 meses xube a 693.131,95 €, de los cuálos 589.804 euros son aportación del Gobiernu del Principáu y apurriendo el Conceyu 93.627,10 €.

Esti proyectu de formación y empléu va facilitar una esperiencia llaboral temporal a trabayadores en desemplegu de llarga duración, cola cuenta d'ameyorar les sos posibilidaes d'insertamientu llaboral adquiriendo nél una formación acreditada al empar que van faer práctiques profesionales que van contribuyir al cuidu y caltenimientu de los espacios públicos locales.

D'esta miente, cola maestra del programa, Remedios Expósito Alonso, 30 trabayadores con adscripción a esti proyectu, tán realizando acciones formatives:

-Pa la consecución del Graduáu n'Educación Secundaria: 10 persones presentáronse a les pruebes oficiales que se celebraron el día 6 de xunu y qu'entendieron los ámbitos científicu tecnolóxicu, de la comunicación y social. D'esta miente, quién superen les pruebes van tener la oportunidá de llograr el Graduáu n'ESO y les competencies básiques al traviés de programes específicos, lo que-yos dexará incorporase, en concluyendo'l programa, a la vida activa y/o prosiguir los sos estudios nes distintes enseñances regulaes na normativa educativa.
-De refuerzu nes árees instrumentales de matemátiques y llinguaxe.
-De preparación para l'alquisición de les Competencies Clave.
-De Formación Xeneral como sofitu al insertamientu llaboral y de meyora de la empleabilidá.

Tamién tán recibiendo, so la dirección del arquiteutu, Pedro Samara, la formación teórica relativa a la estructura de los dos Certificaos de Profesionalidá que tán desenvolviendo: Operaciones auxiliares d'acabaos ríxidos y Llimpieza n'espacios abiertos ya instalaciones industriales. Según, n'árees tresversales como la Competencia Dixital y la Prevención de Riesgos Llaborales. Tou esto acompañáu de visites formatives y de conocencia de los recursos (d'atención ciudadana, patrimoniales, artísticos y mediuambientales) qu'ufierta'l conceyu de Carreño.

Trátase de dar una formación integral col fin de consiguir el nuesu oxetivu la meyor empleabilidá de la trentena de persones que conformen el nuesu alumnáu” – señaló Remedios, maestra del taller d'empléu.