L'Ayuntamientu llicita el zarru perimetral de la pista deportiva del CIR Monte Areo

Nos próximos díes va apaecer publicáu nel Perfil del contratante na Plataforma del Sector Públicu l'anunciu de la llicitación pública de les obres necesaries para efectuar el zarru permietral de la Pista Polideportiva asitiada na redolada del Centru d'Iniciativa Rural “Monte Areo” nel barriu de Xanes de la parroquia d'El Valle.

El zarru perimetral de la Pista Polideportiva cubierta del Monte Areo xuntu cola ampliación del almacén esistente na edificación aledaña foi una de les propuestes que más votos recibió nos Presupuestos Participativos del añu 2018. Y anque les instalaciones atópense allugaes en terrenes que pertenecen al barriu de Xanes na parroquia d'El Valle, estes non solo dan serviciu a la vecindá d'esta parroquia, sinón tamién a la vecina de Quimarán. Pos dambes comparte asociación vecinal, l'A.V.V “Dolmen” de Quimarán-El Valle, que la so see atópase nestes instalaciones y foi una de les asociaciones que solicitó les obres xuntu cola Comisión de fiestes “CO.FE.VA” deL Valle y la Sociedá de Festexos de Quimarán “El Pegoyu”. Asociaciones estes que van compartir el futuru almacén ampliáu y a les que va dar serviciu. Tamién estes meyores nos equipamientos van poder esfrutales l'alumnáu de la escuela rural de la zona” señaló Manuel Noceda-Conceyal en funciones de Mediu Rural-.

Tres l'aprobación definitiva del espediente para la contratación, de los Pliegos de Clauses Alministratives y Prescripciones Técniques que van rexir el procesu d'axudicación del contratu, un abiertu simplificáu, el siguiente pasu ye l'anunciu de la llicitación de les obres. Una vegada que sía publicáu l'anunciu, aquelles persones, empreses, entidaes que tean interesaes en resultar axudicataries tendrán de presentar les sos ufiertes nel plazu de venti díes naturales cuntaos a partir del día siguiente a la publicación. El presupuestu base de la llicitación, con cargu a la partida d'Instalaciones Deportives” del presupuestu a valir, va ser  de 254.724,70 €, pa los cuatro meses de duración de les meyores” esplicó'l Conceyal en funciones.

Na actualidá la pista oxeto de la meyora ye una pista multi-deporte de 44,00 m X 22,00 m. cubierta con un sistema de pórticos metálicos y vigues y correes de madera llaminaes con un zarru parcial so los bistechos a base de llombes de madera serruchada. Col fin d'apurrir protección frente a les inclemencies meteorolóxiques nel so día dispunxéronse adicionalmente un sistema de toldos enrollables que tomaron l'altor entre les llombes y el pavimentu” rellató Noceda.

Nel nuevu proyectu propónse faer un zarramientu perimetral aprovechando los elementos esistentes como referencia y soporte físicu para la so disposición. Col fin d'aprovechar la lluz natural el zarru va disponer d'un tramu opacu sofitáu sobre'l pavimentu, que va dexar la entrada de lluz natural del esterior y va ameyorar les condiciones acústiques del local. Esta zona tresllúcida entre'l pavimentu y les llombes de madera que cierren anguaño va ser de 1,60m, lo que va suponer un 30% del altor llibre” prosiguió'l Conceyal en funciones.

Coles obres de meyora del zarru perimetral viose la necesidá de disponer d'un graderíu. Coles mires de nun llindar l'espaciu destináu a les actividaes deportives y dar les característiques de la pista decidióse allugalo enfrentáu col escenariu qu'esiste na instalación. va disponese remaneciendo de l'alliniación de la fachada nordeste polo que dáu la topografía del terrén circundante va quedar semienterráu. Va Tar dotáu de fachada y cubierta para protexer al públicu asistente de les inclemencies meteorolóxiques” describió'l Responsable de la Área.

Finalmente plantegóse l'ampliación del almacén esistente para dar tamién serviciu a les comisiones de fiestes enllargando l'edificiu que lu alluga en dirección nordeste aprovechando l'espaciu llindáu por un bordiellu empotráu nel pavimentu, segregando l'espaciu resultante en dos almacenes estremaos ya independientes entre sí y del esistente na actualidá” remató Manuel Noceda.