Talleres creativos de branu

Dende'l mes de xunetu y hasta el 22 d'agostu, el Centru de Escultura de Candás, Muséu Antón ta desdesenvolviendo un programa d'actividaes nomáu “Talleres creativos de verano”, empobinaos a neños y neñes de 6 a 10 años de edá.

Esti programa consta de dos talleres: “Taller de Títeres” y “Taller Land Art La Sardina”, deambos son impartíos por Blanco.

Col “Taller de Títeres”, mientres el mes de xubetu en collaboración con el Teatru Prendes, pretendióse contribuyir al desenvolvimientu de les capacidaes expresives y creatives de les persones participantes al traviés de la esploración y animación de títeres, obxetos, fegures y otros elementos teatrales y de la redolada cotidiana.

Pa llogralo las persones participantes fabricaron los sos propios títeres y enseñóse a los pequeños aprendices a manipular materiales cenciellos (siempre afayaos a la so edá), a improvisar y a escenificar colos personaxes creados.

Nel mes d'agostu tien llugar el Taller Land Art La Sardina, que´l so obxetivu ye familiarizare con esta práctica artística que ye la creación de “Escultures En y Con la naturaleza”.

Todes les persones participantes crearán les sos obres de Land Art, fotografiaránles y van ellaborarán el so propiu cuadernu de campo.

Tolos talleres van realizase mientres tres díes a la selmana: martes, miércoles y xueves, de 11:00 a 13:00 hores.