Abiertu procesu de llicitación pa la xestión de trés tiendes-chigre rurales

El Conceyu de Carreño abrió'l plazu pa presentar solicitúes pa optar la xestión de trés tiendes-chigre de los Centros d'Iniciativa Rural de les parroquies de Prevera, Albandi y El Pieloro.

El plazu pa la presentación d'ufiertes p'allegar a emprestar la xestión  d'estos equipamientos municipales va ser de 15 díes naturales, rematando'l mesmu'l miércoles 2 d'ochobre a les 15:00 hores.

Dichos Centros quedaron vacantes por cuenta de finalización de los contratos vixentes, o tres el cese voluntariu de les persones responsables de les instalaciones municipales por ello, ábrese un nuevu procesu de llicitación pa la concesión d'usu privativu pa la xestión y esplotación de los Centros d'Iniciativa Rural (CIR) de Prevera, Albandi y El Pieloro. A tal fin, ayeri mesmu, Martes 17 de Setiembre, publicase na Plataforma de Contratación del Sector Públicu l'anunciu de la llicitación de la xestión/esplotación d'estes trés instalaciones públiques.

“ Los criterios polos que se van rexir los procedimientos d'axudicación vienen recoyíos nos respectivos pliegos de prescripciones técniques y clauses alministratives, va ser un procedimientu alministrativu especial, ordinariu y abiertu, nel que se va valorar el proyectu d'esplotación que presenten pal Centru con un máximu de 40 puntos, y hasta un máximu de 60 puntos, van valorase la ufierta económica que presenten, la esperiencia demostrable en xestiones similares y sobremanera les meyores del serviciu al vecinderu que propongan ya inversiones que pretendan p'ameyorar l'atención nes instalaciones. Una vegada, concluya'l plazu de presentación de propuestes van analizase y van valorar técnicamente, según los pliegos, y la xestión y esplotación de la instalación municipal va ser axudicada al proyectu de xestión más ventaxosu nel so conxuntu, esto ye, aquel que consiguiera una mayor puntuación” señaló Manuel Noceda, edil de Mediu rural de Carreño.

Van Poder allegar a l'axudicación de los distintos CIR de Carreño les persones físiques o xurídiques, españoles o estranxeres, que tengan plena capacidá d'obrar, que nun se topen entendíes en dalguna de les prohibiciones que señala'l art 71 de la Llei de Contratos del Sector Públicu, que cunten cola habilitación empresarial esixente pa la realización de la prestación oxeto del contratu y acrediten la so solvencia económica, financiera y técnica.

La duración del contratu va ser de dos años primeramente, prorrogables por períodos iguales hasta un máximu de cuatro, incluyíes les dos posibles prórrogues. Estes aplicaránse por mutuu alcuerdu de les partes antes de la finalización del plazu a valir.

La llicitación va tratar sobre'l canon concesional a abonar como contraprestación pola esplotación que se concede, afitándose un canon mínimu añal de 2.000 €/ añu más el IVA correspondiente, pa la xestión de los CIR de Prevera y Albandi; y de 500 €/añu más IVA pal CIR d'El Pieloro.

Añalmente esti canon va actualizase, a añu vencíu, por aciu l'aplicación al mesmu d'un porcentaxe del 2%.

va establecese un  periodu de prueba de seis meses, tres el cual, tanto'l Conceyu como quién resulten axudicatarios del serviciu pueden dar per rematáu'l contratu avisando de la circunstancia con siete díes d'antelación.

Dientro del pliegu de prescripciones técniques tán recoyíes una serie d'obligaciones pa la persona concesionaria, ente elles:

•      L'horariu d'apertura, que tendrá de garantizar en tou momentu la prestación del serviciu de llunes a vienres dende la so apertura (12:00 h) hasta les 23:00 h; y sábados, domingos y festivos hasta 24:00 h. Afitándose un día de zarru per descansu. Esti horariu de zarru, previa autorización municipal, va poder ampliase d'una forma escepcionalmente y debidamente xustificaos.

•      La llimpieza, según el caltenimientu de les instalaciones adscrites al serviciu.

•      Al abonu de los gastos d'enerxía eléctrica, que tendrán d'abonase bimestralmente y según la llectura del contador, la calefacción, el seguru de responsabilidá civil o aquellos gastos necesarios pal desenvolvimientu de la so actividá.

•      Nel primer trimestre del añu de cada añalidá, la persona axudicataria tendrá de presentar la previsión de zarru por vacaciones y el llistáu de precios autorizaos pa la so posterior aprobación.

“Cola puesta en marcha d'estes trés llicitaciones del serviciu de xestión y esplotación integral tienda-chigre municipales  allugaes nos CIR de Prevera, Albandi y El Pieloro y una vegada axudicaes pretendemos consiguir un doble oxetivu, una ampliación de la ufierta de servicios al vecinderu y visitantes, arriqueciendo'l puntu d'alcuentru social, impulsando actividaes socioculturales y dando el serviciu de restauración y l'atención que supon un Centru d'Iniciativa Rural nuna parroquia; y, non menos importante, la creación d'una actividá empresarial que trai la xeneración d'empléu estable dando oportunidaes d'empleabilidá a la población nel mediu rural” concluyó Noceda.

Non podrá presentase más qu'una sola proposición pa caúnu de los procedimientos abiertos. Nel casu de suscribir una propuesta n'agrupación temporal nun va poder suscribise una propuesta individual y viceversa.  
La presentación de les proposiciones podrá realizase:

• Presencialmente, presentando la propuesta nel Rexistru Xeneral del Conceyu de Carreño, sito na c/ Santolaya, 1-3, en Candás.

• Per corréu postal, y nesi casu la persona comenenciuda tendrá d'acreditar, col resguardu correspondiente, la fecha y hora d'imposición de la unviada y comunicar nel mesmu día al órganu de contratación la remisión de la proposición.

En dambos casos la documentación pa la llicitación va presentase en sobres zarraos, identificaos nel so esterior, con indicación de la llicitación a la qu'alleguen y roblaos pola persona que llicita o la que lu represente ya indicación del nome y apellíos o razón social de la empresa. Nel interior de cada sobre va faese constar en fueya independiente'l so conteníu, enunciáu numbéricamente.

El plazu pa la presentación d'ufiertes va ser de 15 díes naturales, rematando'l miércoles 2 d'ochobre a les 15:00 hores.

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