Nel Plan pa la Transición escontra una nueva normalidá, aprobáu pol gobiernu nacional como consecuencia de la crisis sanitaria la apertura de les sableres ta prevista a la que'l Principáu d'Asturies pase a la Fase 3. Por esta razón, en previsión de la futura apertura y usu de les sableres el Ayuntamientu de Carreño axudicó la prestación de esti serviciu branizu.
“Aunque tamos a ela espera de les directrices que nos marquen les autoridaes sanitaries en redol a los usos posibles de les sableres. Tenemos que tener tou previstu para una posible apertura normalizada de las aguas. Es por ello que el Servicio de Salvamento en Carreño, de primeres, va dar cobertoria diaria, de Llunes a Domingu a les sableres de Palmera, Huelgues, Carranques y Xivares-Peña María n'horariu de 11:30 a 19:30 hores, como siempres, a partir de la segunda quincena de Xunu hasta el 15 de Setiembre. Nel casu de que les directrices sanitaries sian más restrictives o prevengan dalguna recomendación más el serviciu afayaráse a lo que se señale poles autoridaes sanitaries” explicó Jesús Varela, conceyal responsable de sableres.
El personal del Serviciu de Salvamentu y Sableres nel Concejo de Carreño para el año 2020 va cuntar con 25 persones distribuyíes de la siguiente manera:
• 18 persones que van faer les llabores de socorristes
• 4 persones que van faer les llabores de socorristes, amás de ser responsables de caún de les 4 sableres
• 2 patrones pa la embarcación de salvamentu
• 1 persona responsable o coordinadora del serviciu
“Tres el obligatoriu procesu de llicitación pública, la empresa axudicataria encargada de las llabores del Serviciu nes sableres de Carreño pa la temporada 2020 será Ebone SL. Al ser la oferta meyor en términos de calidá-preciu xubiendo l'importe contratáu a 164.834,99 €” - señaló el conceyal.
“ Ente les meyores ofiertaes pola empresa axudicataria contémplase la dotación de dos DESA per parte de la empresa, que vienen a complementar la estensión de la dotación de desfibriladores semiautomáticos a la totalidad de les sableres de Carreño. Amás de 250 horas adicionales, a la prestación del serviciu, pa la collaboración nel desenvolvimientu d'actividaes deportives y culturales entamaes pol Ayuntamientu y nel ámbitu xeográficu del serviciu” finalizó Varela.
Ente los requisitos necesarios para trabayar nes sableres del Conceyu va ser necesariu tar en posesión de los certificaos o titulaciones de Primeros Auxilios, Socorrismu acuáticu, Auxiliar de Transporte Sanitariu, Títulou de Patrón (pidíu para el manexu de la embarcación asignada al conceyu), manexu de DESA,…según el tipu de actividá al que se te adscritu/a, asína como otres titulaciones específiques que pida el desempeñu de les xeres que fueran asignaes.
La próxima selmana va faese pública la información sobre el procesu de selección del personal que va llevar a cabu la empresa que prestará el serviciu en Carreño.

Albandi