RAEE, reciclaxe y reutilización d'aparatos electrónicos nel Puntu Llimpiu de Candás

El Proyectu d'Orden Ministerial pol que se desenvuelve la plataforma electrónica de xestión de borrafes d'aparatos eléctricos y electrónicos (RAEE) previstu pa xunetu de 2020 da llugar a la esperiencia pilotu actualmente en marcha en Carreño mediante la que los equipos informáticos o que contengan datos puedan ser reciclaos o reutilizáos nel casu de que funcionaren.
Usuarios y usuaries que apurran un equipu pa la so reutilización deben cubrir y roblar el PARTE DE ENTREGA DE RAEE EN PUNTO LIMPIO, indicando polo menos, nombre, dni y marca del RAEE eapurríu. Si el equipu tien como destín el reciclaxe nun ye necesariu cubrir el citáu parte, de toes formes entregaráse a toes les personas usuaries que lo soliciten a modo de xustificante.
Ye responsabilidá del usuariu/a del puntu llimpiu dar los equipos susceptibles de contener información personal o de terceres persones, per exemplu ordenadores, móviles, tablets, etc., llibres de tou tipu de datos, documentación, semeyes, etc.
Mientres esta prueba pilotu, los RAEEs destinaos a reutilización van ser entregaos gratuitamente a entidaes ensin ánimu d'arriquecimientu y/u organismos que xustifiquen la so reparación y posterior reutilización.
L'HORARIU del Puntu de Llimpiu de Carreño ye´l siguiente:
De Llunes a Xueves de 11 a 14 y de 16 a 20 hores.
Vienres de 11 a 14 y de 16 a 19 hores
Sábadu de 10 a 14 hores.