Llenu de Teatru en Carrió

Prosiguió la XIII Ronda Teatral de Carreño esti pasáu sábadu 27 de xineru, na so segunda función nes Escueles de Carrió con ésitu y llenu total de públicu.  Tarde-nueche de rises nel barriu d'El Bandín y aplausos cola actuación de “Les Ayalgues” de Carreño y el Grupu de Teatru “Rosario Trabanco” de Xixón. 

Dende'l Consistoriu una vegada más, nun vamos cansar de repitir l'agradecimientu a les asociaciones vecinales del conceyu y a les persones de les parroquies que nos brinden el so sofitu y inestimable collaboración con cuantes actividaes municipales impúlsense. Ensin la vecindá actividaes como la desenvuelta en Carrió sería bien difícil la so celebración” declaró Cecilia Tascón-Concejala de Cultura-.


El grupu de teatru “Rosario Trabanco” de Xixón foi fundáu por Elisa Alvarez y Lisardo Suárez nel añu 2.000. Siendo Lisardo el so director. Dambos lleven dende la so mocedá venceyaos al teatru costumista, onde se conocieron. El grupu fórmenlo alredor d'una docena de persones, incluyida la so nieta Sara. El so principal oxetivu yera y ye contribuyir al espardimientu y caltenimientu de la cultura asturiana, al traviés del teatru. Non yá realizaron representaciones teatrales n'Asturies sinón tamién en Galicia, Madrid, Llión, Castellón, Alicante, Valladolid,...


Nes sos vitrines cunten con trés premios aurora del Salón de Teatru Costumista de Candás.Nel 2015 Elisa Alvarez ye galardonada col premiu Aurora a la meyor actriz secundaria. Faciendo lo propio Lisardo Suárez nel 2016 nel apartáu de meyor actor secundariu y el grupu al meyor vestuariu y maquillaxe.

“Rosario Trabanco” allantó al públicu asistente cola obra “La Magdalena y San Roque” una selección d'obres asturianes en pequeñu formatu de dellos autores asturianos. 

Pela so parte “Les Ayalgues” de Carreño representaron “La Bruxa” y “La comunidad”,  dos de los sos sketch risibles más esitosos. “Les Ayalgues” son un grupu de muyeres qu'en participando nun taller de iniciación al teatru dientro del programa rexonal “Tiempu Propiu”, afayaron el so interés nes artes escéniques y solicitaron a la conceyalía d'Igualdá  impulsar una actividá teatral pa elles nel Conceyu. Asina empezaron un taller de teatru cola profesional asturiana Gema de Luis. D'ende surdió la creación del so grupu de teatru. 



La próxima tarde de teatru va tener llugar na parroquia d'El Pieloro, el sábadu 3 marzu, coincidiendo cola festividá de San Blas nel Centru d'Iniciativa Rural a les 19 hores cola actuación del Grupu de Teatru “Padre Coll” de la Felguera con 2Sainetes Asturianos” y los monólogos de Ludivino Díaz González “Pin de la Cotolla”.