En marcha les Fiestes del Cristu 2018, vídeo Alborada

Les fiestes del Cristu de Candás arrincaron esti 13 de setiembre con verbena y fenomenal castiellu de fueos artificiales por pirotécnica Morís. 

Na mañana d'esti 14 de setiembre tuvo llugar l'Alborada 2018 cola llectura del Poema del Alba a cargu del poeta uvieín Lauren García, la tradicional ufrienda floral na mar, según la danza prima popular nel Puertu de Candás, que fueron acompañaos de numberosu públicu n'emotiva actitú d'homenaxe a les persones finaes na mar.

La celebración relixosa con procesión de la imaxe del Stmo. Cristu de Candás rexuntó, como yá casi ye una norma, a un ensame de persones que percorrieron col Cristu les cais candasines cola participación musical del Coru de La Bodega de Candás n'actitú solemne y respetuosa.

La música nun pudo faltar na mañana d'esti 14 de setiembre, con actuaciones de Banda de Música de Candás y Banda de Gaites de Candás poles cais de la villa marinera.

Les celebraciones siguen esti vienres con verbenes, sesiones Dj y el gran conciertu espectáculu de la charanga Pepe El Chelo na Baragaña nel so 60 cumpleaños.

Mañana, día del Cristín, va tener llugar el Desfile de Charangues 2018 y más música cola Coral Aires de Candás nel Prendes según verbena alternando con Dj entre Baragaña y Conserveres, antes de la traca que va dar fin a les celebraciones.

ver vídeu >>

semeyes: