SARDINA D'HONOR AL PERSONAL SANITARIU DE CARREÑO

N'esta ocasión, al no celebrase el tradicional festival pola pandemia, nel Salón de Plenos del Ayuntamiento de Carreño entregóse la Sardina d'Honor 2020 que n'esta edición recayó nel personal del Área Sanitaria V concretamente de los Centros de Salú de Candás y el centru periféricu de El Empalme.

La Alcaldesa agradeció el so trabayu al personal sanitariu del conceyu, ensin olvidar a otros sectores de actividá esenciales, pola gran llabor que tan realizando frente a la pandemia que provocó la covid-19. Na so intervención destacó que la distinción honorífica de la Sardina d'Honor 2020 anguañu pretende reconocer y agradecer la llabor de las treinta persones que formen la plantiya de profesionales de los dos Centros de Salú del conceyu. Como se destacó nel mesmu actu esta reconocencia  ye tamién pal personal alministrativu, a la matrona, al trabayador social, al personal de llimpieza etc. En definitiva a tou'l equipu humanu que con paciencia y profesionalidá atendió dende los centros d'atención primaria a la población del conceyu, solventado duldes, clariando temores, y que se tuvieron que acomodar a trabayar con más estrés, asina como con toes las medíes y protocolos que pide la situación.

La rexidora señaló que el agradecimientu del vecinderu de Carreño al colectivu galardonáuye bien grande yá que tuvieron atendiéndonos y educándonos como protexenos meyor. tamién destacó que la Xerencia del área sanitaria siempre, tuvo disponible y en contactu permanente con nos, atendiendo a cualquier hora y día, toles duldes y xestiones que se precisaron. Valoróse munchu el so sobreesfuerzu faciendo posible que continuemos n'esta difícil batalla, frente a un enemigu hasta agora desconocíu, invisible y combativu, pero al que vamos vencer, pues el so esfuerzu,compromisu, implicación, responsabilidá, bon facer, entrega, poniendo en juego la so propia vida en munchos casos, ye tou un exemplu que nos da fuerza y amuésanos el camín a seguir protexéndonos sin confianos.

El actu 'entrega del galardón tuvo llugar esti Llunes de 3 agostu, en un cenciellu y entrañable actu, presidíu pola Alcaldesa de Carreño, Amelia Fernández, y que tamién cuntó cola intervención de Alain Fernández, Coordinador del área de Cultura y Festexos. Allegaron al mesmu ediles de la Corporación y en representación de la Conseyería de Sanidá, respaldando a los y les profesionales acudieron Manuel Bayona, Xerente del Área Sanitaria V, Oscar Veiras del Río, Director d'Atención Sanitaria y Salú Pública del Área Sanitaria V, Josefina Suárez Torre, Subdirectora de Xestión y Cudiáu d'Enfermería del Hospital Universitariu de Cabueñes ya Iván Pidal Meana, coordinador de Médicos d'Atención Primaria del Área Sanitaria V.

El Xerente del área Sanitaria V, al que pertenez Carreño, destacó na so intervención la llabor desempeñada poel personal del área, les bones resultancies obteníes n'Asturies y recordó la importancia de nun baxar la guardia y cumplir colas medíes que ya conocemos. Tamién pidió collaboración a la ciudadanía y a la prensa en la non divulgación d'informaciones que nun procedan de fontes oficiales, les que ensin tar contrastaes, xúnicamente contribúin a xenerar mayor malestar, atemorizar a la población y preocupar más n'una situación complexa na que nos tenemos que acostumar a convivir cola pandemia. Bayona felicitó a los profesionales locales, agradeció nel so nome el reconocimientu ya incidió na importancia de nun relaxase nel cumplimentu de les medíes de seguridá pa evitar la trasmisión del virus.

En representación del personal de los Centros de Salud del conceyu, acudieron María José García Rojo, Coordinadora local de Enfermería, participando tamién en el acto Inés Gil, enfermera del Centro de Salud de Carreño, Ángeles Vallina, enfermera del SAC (Serviciu d'Atención Continuada) y Vicente González Díaz, Coordinador de la Mesa Intersectorial de Salú de Carreño y médicu deportivu de la Mancomunidá Cabo Peñes que mientres la pandemia incorporóse na atención primaria en el Centro de Salud de Candás.

Los premiaos agradecieron la distinción espresando sentise bien argullosos y agradecidos pol reconocimientu que se yos profesa dende el pueblu pal que tan  trabayando.

El galardón apurríu ye diseuo del artista local César Pérez. Amás, a cada asistente entregóse-y una sardina cerámica vistía con indumentaria tradicional, obra de Rita Prendes, en formatu imán o llaveru.