AMBÁS ESTRENA MOBLAME URBANU


· El serviciu municipal d'obres asitió nueve bancos pela la parroquia, concretamente nos barrios de Huerno, El Montico y na redolada de la Ilesia.

· Trátase de moblame nuevu realiza a partir de material reciclado áuy 100 % ecolóxicu.
Nel marco de les actuaciones con cargu al Fondo de Compensación de COGERSA la entidad vecinal “Santiago de Ambás” solicitó la colocación d'unos bancos na so parroquia col obxetu proporcionar al vecinderu dalgunes zones de descansu o avituallamiento mientres los sos paseos. Esta solicitud, aunque supon una meyora nel moblame urbanu de la parroquia que va poder esfrutar el vecinderu de la parroquia y visitantes.

Asitiáronse un total de 9 bancos realizaos con material recicláu, 100% ecolóxicu. tan fechos de producto recicláu, y de la mesma reciclable. La entidad vecinal quixo apostar pola sostenibilidá con productos con baxa incidencia ambiental mientres el so ciclo de vida.

Trátase d'un material escepcional, plástico recicláu Rebnew d'alta calidá que, según el fabricante, nun rique de caltenimientu y tan preparaos antigraffiti. Na so ficha técnica señalen que nun se degraden, nin se astiellen, que son resistentes a la intemperie, a aceites, ácidos y salmoria. Asina como a la humedá, nun absorbiendo agua y de secáu rápidu. Los bancos tan compuestos por cinco tablones de sección 110x35 mm de madera tropical sostenible, tratada con Lignus, protector fungicida, insecticida ya hidrófugo. Mientres que los pies son de fundición dúctil con remate n'imprimación epoxi y pintura poliéster en polvo color negro forja. Perfiles de polímeros reciclaos de sección 110x40x1800mm. Los torniellos son d'aceru inoxidable. El remate ye con color caoba.

La empresa encargada del so suministru, tras el procesu de contratación, ye Benito Urban SLU.